Beantwoord

Digitenne ontvangst blijft onder de maat

  • 28 June 2023
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Badge

Ik probeer nu al 4 maanden een beetje ontvangst te regelen met mijn Digitenne. 
Ben aan mijn derde antenne toe want de ontvangst is zó slecht!

ik ben Digitenne zo zat want zelfs met mijn zwaar aanbevolen antenne van Rebox lukt het me niet om genoeg zenders te ontvangen! Ik ben bij verschillende KPN winkels geweest en overal zeggen ze hetzelfde: veel klachten over dat Digitenne en geven ze als beter alternatief: wifi met chromebox.

maar: dure aanschaf en duurder abonnement  

Ik ben zó klaar met Digitenne, ik snap écht niet dat KPN dat nog durft te verkopen  

voor de compleetheid: ik vaar in heel Friesland en ben ook in KPN winkels geweest in Brabant  

Overal hetzelfde negatieve verhaal  


 

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 June 2023, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

@Luap56

Als je op een boot vaart, moet je op elke nieuwe locatie opnieuw jouw antenne uitrichten en eventueel een nieuwe zenderscan doen.  

Ideaal zal het nooit worden, maar de extra zendmast te Spannenburg heeft in die regio uiteraard wel geholpen. 

Jouw huidige antenne is een uitstekend antenne, maar wel een richtantenne. Die antenne werkt dus alleen goed, als je de antenne optimaal uitricht. 

Ik snap dat je niet nogmaals een nieuwe antenne gaat kopen, maar voor de meelezers: Deze antenne is ideaal voor op een boot: 

 

https://digitennes.nl/antennes/222-dvb-t-dvb-t2-digitenne-buitenantenne-odsc-100-345t-8717056973920.html