Beantwoord

Digitenne opgezegd maar nog steeds incasso

  • 8 February 2019
  • 8 reacties
  • 155 keer bekeken

Enkele maanden geleden mijn digitenne abonnement opgezegd , incasso loopt nog altijd door. Meerdere malen gebeld met KPN. Weet niet wat het probleem is binnen KPN ? Gewoon asociaal!!
icon

Beste antwoord door Susan_ 19 February 2019, 19:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Clement, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het is zeker niet de bedoeling dat de incasso doorloopt, terwijl je een tijd geleden de opzegging al hebt doorgegeven. Ik kijk daarom graag met je mee hoe dit kan en waar het misgaat. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig, deze kan je toevoegen aan jouw Forum profiel. Het gaat dan om je naam, postcode + huisnummer en klantnummer.

Tevens ben ik benieuwd of je destijds een bevestiging van de opzegging hebt gehad. Dat is namelijk ook van belang, als bewijs voor jou dat de opzegging destijds is gedaan en is ontvangen. Kan je hiervan een screenshot toevoegen aan je reactie in dit topic? Zonder eventuele persoonlijke gegevens uiteraard!
Reputatie 7
Badge +21
@Clement Buschgens, ik heb helaas geen reactie meer gehad en zie ook geen gegevens in jouw Forum profiel. Kan ik je hier nog bij helpen, of heb je het inmiddels op een andere manier opgelost? Ik hoor het graag 😉
Nee is idd nog niet opgelost, dank je voor reactie. Ik had een digicorder en twee insteekkaarten. de digicorder is het abonnement correct beëindigd, de insteekkaart heb ik retour gedaan met jullie retourdoos.

Met vriendelijke groet,

Bosch Car Service Maastricht BV

Clement Buschgens
Directeur
https://docs.google.com/uc?export=download&id=1NPTCzvmi8-XGiQI4Xgy8XFk_vN9tgTwQ&revid=0B3DSlKR9X4OyVmxSMWZENGdNU05QTnBqUTJMUVRhb0V0TDdJPQ


*
*
*

sales@boschcarservice-maastricht.nl
www.boschcarservice-maastricht.nl

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen! Duidelijk, dankjewel voor de gegevens. Op het adres zie ik 1 abonnement dat al sinds november is opgezegd (met een ontvanger). Kan het zijn dat deze twee abonnementen los van elkaar stonden, en dat nu het abonnement met ontvanger is stopgezet maar de ander nog niet? Of dat het wellicht op een ander adres staat geregistreerd of zakelijk afgesloten is? Ik zie namelijk voor de rest geen actieve abonnementen op het adres.

Zou je bij de afschrijving kunnen kijken of hier een klantnummer bij staat bijvoorbeeld? Dan kan ik alsnog voor je op zoek en het een en ander ophelderen.
Klantnummer *

*Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +21
Op dat klantnummer staat inderdaad ook nog een actief Digitenne abonnement, die op een ander adres staat geregistreerd in Maastricht. Het gaat om 2 insteekkaarten in dit abonnement, wat je al in het begin van dit topic had vermeld. Maar deze 3 producten stonden niet onder één klantnummer, waardoor er nu één klantnummer is opgezegd (waarschijnlijk op basis van het adres dat je destijds hebt doorgegeven). Wat nu handig is, is om alsnog zo snel mogelijk dit abonnement op te zeggen (met het klantnummer dat je hierboven had genoteerd, staat nu in je Forum profiel). Hiervoor heb ik geen mogelijkheden, maar via onze LiveChat functie of via 0800-0402 kan dit heel snel. Leg de situatie uit, en misschien kan het dan ook wel per direct!

PS: Het adres stuur ik nog even per privébericht, misschien handig om na te kunnen gaan hoe het precies gegaan is.
Reputatie 7
Badge +21
@Clement Buschgens, ben je er nog uitgekomen met de informatie die ik je gegeven heb? Indien je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Dank voor reactie, ga hier even naar kijken.

Vriendelijke groet, Clement.

Reageer