Beantwoord

Digitenne opgezegd, toch nog een rekening ontvangen

  • 7 June 2020
  • 8 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb op 28-04 mijn digitenne opgezegd maar nu toch weer een rekening gekregen

*Admin: titel en bericht aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 June 2020, 12:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Johndemol66. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je nog een factuur hebt ontvangen. Ik zoek het graag voor uit. Zou je daarvoor jouw gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel en een berichtje achter willen laten in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

Gegevens ingevuld

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je zojuist telefonisch contact met onze klantenservice hebt opgenomen. Hebben mij collega's jou verder kunnen helpen? Ik zie dat het Digitenne abonnement nog actief is. Op welke manier heb je dit abonnement opgezegd?

Abonnement
Abonnement Digitenne
Klantnummer *****
Smartcardnummer *****
Gewenste datum van opzegging 28-05-2020
Contactgegevens
Aanhef De heer
Voorletters J
Tussenvoegsel Van der
Achternaam Heijden
Straatnaam *****
Huisnummer *
Postcode *******
Plaatsnaam ******
Geboortedatum ********
E-mailadres *******

Telefoonnummer

*******

Online dus op 26 april opgezegd

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Dat is vreemd. Ik zie dat het abonnement nog actief is en kom geen opzegging tegen van het Digitenne abonnement. Ik heb helaas zelf niet de mogelijkheid om het abonnement op te zeggen, dus ik moet even opzoek naar een collega binnen KPN die ons hierin verder kan helpen. Ik kom er zo snel mogelijk op terug. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Johndemol66. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je nog een factuur hebt ontvangen. Ik zoek het graag voor uit. Zou je daarvoor jouw gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel en een berichtje achter willen laten in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

 

@Johndemol66 Het abonnement is inmiddels opgeheven en ik heb zojuist de kosten van de laatste twee maanden gecorrigeerd. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat jouw vraag is beantwoord.

Reageer