Beantwoord

Digitenne-pakket nog niet ontvangen

  • 24 December 2020
  • 10 reacties
  • 94 keer bekeken

Misschien is dit forum niet de juiste plek voor deze vraag. Maar omdat ze daar zelf niet meer toe in staat is heb ik afgelopen week digitenne voor mijn moeder (in een verzorgingshuis) besteld. Dat zou uiterlijk afgelopen dinsdag afgeleverd worden maar is tot op heden nog niet bezorgd. TV kijken is 1 van de weinige dingen die haar nog blij maken. Dus ik zou het heel erg op prijs stellen als ze dat voor de kerst nog in huis heeft. MvG, Ben

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 December 2020, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Oei @Digitennegebuiker ,

Voor de Kerst wordt wel heel krapjes : Dat is nog maar ongeveer 9 uur…… 

Maar als je snel contact met KPN wilt, dan zou ik nu bellen of chatten : 

 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Hallo Noordzee. Dank voor je reactie.

Eens dat de kerst krap is, maar daarom had ik het ook vroegtijdig besteld. En een bevestiging ontvangen dat het uiterlijk afgelopen dinsdag bezorgd zou worden.

Telefoneren lukt inderdaad niet, ik woon in het buitenland en kan van daaruit geen 0800 nummers in NL bellen. Jammer dat KPN niet, net zoals veel andere concurrerende bedrijven, ook een daadwerkelijke online chat heeft, of dat je ze via whatsapp of iets dergelijks kunt bereiken, of simpelweg een ouderwets mail adres. Maar het is wat het is, en daarom heb ik gedaan wat je gezegd hebt. Ik hoop dat ze dit nog snel op kunnen pakken, en ze mijn moeder een enigszins menselijke kerst kunnen bezorgen.

Reputatie 7
Badge +10

KPN heeft wel degelijk een online chat

 

Chat

 

Dit zou moeten werken.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo Noordzee. Dank voor je reactie.

Jammer dat KPN niet, net zoals veel andere concurrerende bedrijven, ook een daadwerkelijke online chat heeft, of dat je ze via whatsapp of iets dergelijks kunt bereiken, 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Zie mijn eerste reactie voor direct chat-contact met KPN. 

Hoi Noordzee, daar heb ik gekeken maar zie niet wat jij bedoeld.

Dit staat bij helemaal onderaan de pagina. Alles er boven is dat waar wij nu in aan het chatten zijn.

Reputatie 7
Badge +28

Nogmaals de link naar de chat : 

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Hoi Maurice. Dank voor de link, maar helaas is dat, in ieder geval bij mij, een automatische bot die alleen standaard antwoorden geeft. Als ik daarop reageer en de tekst en links volg kom ik iedere keer weer op de service pagina zonder contact of zonder antwoord op mijn vragen. Jammer, ik had mezelf graag gecorrigeerd maar ik blijf bij mijn eerder opmerkingen over bereikbaarheid.

Hoi Noordzee, gedaan….. Zelfde resultaat.

 

Maar gevonden via een kennis met een directe link.

 

Toch bedankt voor je antwoorden :)

Jammer, zelfde automatische bot :tired_face:

Kreeg nog een tip om de voortgang op te zoeken via Mijn KPN. Helaas moet ik dan eerst een product koppelen wat we nog niet hebben en dus ook nog geen klantnummer. Ik geef het op, ook ik wil een rustige stressvrije kerst :wink:  Ik vraag wel of iemand uit de familie of kennissenkring nog een grote USB stick beschikbaar heeft en daar wat oude films op kan zetten, en die aan haar TV kan hangen. Dan kan de verzorging het aanzetten en kan ze de kerst toch enigszins normaal door komen. En hopelijk komt het pakket dan na de kerstdagen.

Noordzee en Maurice, toch bedankt voor jullie reacties en adviezen.

Fijne kerstdagen :)