Beantwoord

Digitenne reageert niet op afstandsbediening

  • 29 April 2021
  • 14 reacties
  • 73 keer bekeken

Mijn digitenne reageert nergens op nieuwe baterijen geprobeerd maar helaas niks doet ie

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 17 May 2021, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Dat is vervelend want zonder ab werkt het bijna niet.

(A) Je kunt controleren of de ab werkt  door deze op de (selfie)camera te richten en dan een knop in te drukken. Zie je de ir-led dan oplichten (de camera maakt ir zichtbaar voor je).

(B) Andere optie: schakel de ontvanger even 10 seconden uit met de schakelaar achterop.

Laad je even weten of de ab (A) het doet? Danwel of de ontvanger weer reageert? (B)

Nee lukt allemaal niet 

Reageert geen van beide

Hmm, mijn voorstel voor de KPN Moderator die hier nog komt. Beide vervangen.
Heb je daarvoor al je gegevens in je forumprofiel gezet? Dan kunnen ze je ook in de administratie vinden. In het forumprofiel staan je gegevens afgeschermd! Behalve voor jouzelf en de moderators.

(je kan evt. ook zelf even bellen met kpn maa - vrij 08:00 - 20:00; zat tot 17:00 uur.) 0800-0402

Ik heb alles bijgewerkt 😊

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Marianhenkie, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Daarmee zou het dan straks weer moeten werken. 

OK gaan we dat proberen, ik hoop dat 't niet aan 't kastje ligt of aan beide want dan heb ik nog niks

Is er ook 'n buitenantenne beschikbaar?

Want als ik mijn digitenne meeneem naar de camping heb ik binnen met de binnen antenne geen bereik. 

Hoelang duurt 't voor er antwoord komt? 


Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19

DE antenne die je hebt kun je inderdaad via een montageset gebruiken om hem buiten op te hangen. Je kunt deze montageset zelf bestellen. 

Maar dat is 'n binnenantenne!!!

En er was ondertussen 'n nieuwe ab opgestuurd?

 

Reputatie 7
Badge +19

Je kunt de montageset bestellen zodat de antenne buiten gebruikt kan worden ;) en zie het bericht van 1 mei over de afstandsbediening. Die ontvang je normaal gezien 4 mei (morgen)

Goedemorgen @Marianhenkie, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Daarmee zou het dan straks weer moeten werken. 

 

De Funke V5 (DSC 550) is voor binnen- en buiten geschikt. Voor buiten is een beugeltje te bestellen en ook zit daar een (betere) antennekabel bij die beter tegen het buitenklimaat kan. Die is 10 meter.

OK die heb ik gister binnen gehad ik ga hem van 't weekend uitproberen

Reputatie 7
Badge +19

De Funke V5 (DSC 550) is voor binnen- en buiten geschikt. Voor buiten is een beugeltje te bestellen en ook zit daar een (betere) antennekabel bij die beter tegen het buitenklimaat kan. Die is 10 meter.

Je kunt de montageset bestellen zodat de antenne buiten gebruikt kan worden 😉 en zie het bericht van 1 mei over de afstandsbediening. Die ontvang je normaal gezien 4 mei (morgen)

Goedemorgen @Marianhenkie, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Daarmee zou het dan straks weer moeten werken. 

 

Â