Beantwoord

Digitenne signaal valt steeds weg, van 100% naar niets

  • 15 December 2021
  • 13 reacties
  • 131 keer bekeken

Reputatie 1

Wij hebben deze week Digitenne gekregen, met de binnenantenne dicht tegen de ruit een ontvangst tot 100%. Helaas valt het signaal vaak weg waardoor het beeld stilstaat of blokkerig wordt.

Ik las ook als je uitgebreid zoekt dat je dan geen Provincie (wij wonen in Delft) aan hoeft te geven?

Vrienden van ons hebben een antenneversterker en daarmee is het beeld constant goed. Deze kan ik nergens vinden op het internet via Google. Is het een goed idee om onze antenne eerst buiten te plaatsen? En kan ik via het forum een gratis beugel aanvragen voor buiten montage?

Ik ben nieuw op dit forum en heb gelijk een hoop vragen, ik hoop dat het gaat lukken.

Vriendelijke groet, Wim

icon

Beste antwoord door Nico_ 16 December 2021, 13:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @WimWes ,

In Delft kan het buiten plaatsen van de antenne inderdaad precies het verschil maken. Dat heeft in het verleden al andere mensen uit Delft aan goede ontvangst geholpen.

Wil je jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

Dan kan een moderator jou mogelijk een buitenmontageset sturen.  

Reputatie 1

Hallo "Noordzee". Bedankt voor je snelle reactie. Ik hoop echt dat het verbetert als ik de antenne buiten monteer. Dat laat ik uiteraard weten!

Ik heb mijn gegevens ingevuld.....

Vriendelijke groet, Wim

Reputatie 7
Badge +28

OK, er komt hier vanzelf een moderator langs. 

Reputatie 1

Het lijkt erop dat je gelijk hebt, gisteravond de antenne even buiten gezet en het beeld was prima.

Jammer genoeg nog niets van een moderator gehoord.

Vriendelijke groet,

Wim

Reputatie 7
Badge +28

Even geduld nog, momenteel is de behandeltermijn ongeveer twee dagen. 

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @WimWes en welkom op ons forum!

Het wil inderdaad vaak wel helpen als je de antenne buiten vastmaakt. Wij kunnen deze helaas niet gratis opsturen. Wel kun je via deze link eentje aanschaffen. Ga je hier verder uitkomen anders verneem ik dat graag van je.

Reputatie 1

Hallo Nico. Bedankt voor je reactie. Ik ga wel kijken of ik hier in Delft bij de KPN winkel deze beugel kan kopen. Ik denk dat ik dan probleemloos kan kijken.

Vriendelijke groet, Wim

Reputatie 1

Beste allemaal. Ik had eerst gebeld met KPN, zij konden mij niet zeggen of de winkel de beugel op voorraad had. Dus op de fiets naar de winkel, geen beugel. Ik kreeg het advies om het bij BCC te proberen, gek eigenlijk, ik koop toch bij KPN? 

Heb toen maar een beugel op de website besteld. Die kwam de volgende dag al binnen. Direct opgehangen en...... 100% signaal. Mijn probleem is dus helemaal opgelost.

Nog bedankt voor jullie reacties en hele fijne feestdagen!

Wim

Fantastisch!

@Nico_,Effe een vraagje:Een collega van je ( @Erwin_ of @erik volgens mij) kon wel een buitenmontage set opsturen.Waarom kan jij dat niet?Lijkt me toch dat elke moderator even veel rechten heeft?Misschien kan je aan hun vragen hoe zei dat hebben gedaan?

Reputatie 1

De wil om er een aan mij te sturen was er maar dat kon niet meer. Kreeg wel een link om zelf te bestellen, dat heb ik later dus maar gedaan....

Reputatie 6
Badge +10

Fantastisch!

@Nico_,Effe een vraagje:Een collega van je ( @Erwin_ of @erik volgens mij) kon wel een buitenmontage set opsturen.Waarom kan jij dat niet?Lijkt me toch dat elke moderator even veel rechten heeft?Misschien kan je aan hun vragen hoe zei dat hebben gedaan?

Hoi @martijn197108 het kon ook altijd wel, alleen is deze optie er voor ons uitgehaald :(

Reputatie 7
Badge +28

Wel wat flauw @Nico_  Als klanten in een gebied wonen waar een buitenantenne noodzakelijk is, dan lijkt het mij dat KPN voor de (gratis) buitenantenne moet zorgen. 

Ik heb al honderden keren gezien dat een moderator een buitenantenne (gratis) heeft verstuurd naar een klant die in zo'n gebied woont. 


 

 

Reputatie 6
Badge +10

Ik begrijp hem @Noordzee en het kon voorheen ook wel, maar sinds kort helaas niet meer.