Vraag

Digitenne verschil in CAS ID nummer in menu en op ontvanger

  • 30 August 2021
  • 11 reacties
  • 196 keer bekeken

Mijn Cas nummer op het kastje en op het menu van Digitenne komen niet overeen met elkaar. Ben druk geweest aan de telefoon, zou een nieuw kastje krijgen plots werd de verbinding verbroken. heb geen sms ontvangen en geen bevestigingsmail. Opnieuw gebeld en de meneer die ik sprak kon niets vinden, wel dat ik aan de telefoon was geweest. Heeft het adres gegeven waar ik het heen moet sturen (het oude kastje) maar verder moet ik maar hopen dat het in orde komt??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi, welkom op het forum :slight_smile:

Wat een apart probleem. Dus op de sticker staat een ander CAS nummer dan je via het menu ziet?

Heb je momenteel wel alle (geabonneerde) zenders?

Vul je vast zoveel mogelijk van je gegevens in je profiel in (niet in dit topic!). Daarmee geef je toestemming en kan een forum-moderator even meekijken en, indien gewenst, ingrijpen in het proces. Deze kan je i.i.g. dan de status geven.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Plientje, het is inderdaad apart dat de nummers niet gelijk zijn, goed dat je aan de bel trekt. 

Fijn dat je gegevens, zoals Peter ook al tipte, al in je forumprofiel staan. Ik zie dat je gisteren ook contact met de klantenservice hebt gehad, er komt een nieuwe Digitenne ontvanger jouw kant op. Deze ontvang je binnen enkele dagen thuis, daarna kan je de huidige Digitenne ontvanger retour sturen met de gegevens die je hebt gekregen. Zo gauw je de nieuwe ontvanger aangesloten hebt moet alles werken en in orde zijn :) Dus wacht de levering van de nieuwe ontvanger even af. We lezen graag of alles is gelukt en laat het gerust weten als je vragen hebt.

Hallo,

Jammer dat mij kastje afgemeld is nu kan ik niets meer kijken ook geen NPO meer. Nu moet ik maar afwachten dat mijn kastje zo snel mogelijk deze kant op komt. Beetje jammer. Het vorige kastje waar ook problemen mee waren was in 2019,  was een belletje en de volgende dag kon ik het al ophalen. Nu binnen enkele dagen?? Nu moet ik wachten en anderhalf uur rijden voor ik het kastje op kan halen, omdat ik op mijn vakantieadres zit. Ik snap dat het KPN een zorg zal zijn wat mijn probleem is. Maar het is mijn probleem! Maar niet mijn fout.

Hoi, Plientje. NPO zou het sowieso moeten doen. Die werkt zonder het CAS nummer.

Nee, kastje doet nu helemaal niets meer, gisteren weer gebeld met de KPN, heb voor een week MBs extra gekregen zodat ik kan streamen, via de chromecast. Kastje was nooit besteld en nooit aangekomen dus, bijna een week verder. Nu zou het gisteren geregeld worden en gestuurd worden in de buurt van mijn vakantie adres, ik ben benieuwd. weer afwachten dus.

Wat vervelend dat het is misgelopen:slight_frown: .

Nu zou het gisteren geregeld worden en gestuurd worden in de buurt van mijn vakantie adres

Dan i.i.g. geen 1½ uur rijden :relaxed:

Graag mijn nieuwe digitenne kastje activeren, nieuwe casnr staat in mijn profiel.

Alvast bedankt!

Ben van ellende maar naar mijn woonplaats gereden en daar in de winkel mijn nieuwe kastje gaan ophalen. Op een of andere manier lukt het niet om een kastje te versturen via de KPN. iedereen is vriendelijk via de telefoon, maar het schijnt erg moeizaam te gaan. Heb nu dus eindelijk een digitenne kastje. casnr. staat in mijn profiel.

admin: reactie verplaatst naar lopend topic

Wel dus naar huis gereden! De dame die ik vanmorgen belde zag dat het kastje niet te bestellen was bij een van de personen die ik aan de telefoon had gehad, ze is er een tijdje mee bezig geweest. maar kon niets doen en niet bestellen. Ik moest maar afwachten. Not dus! Ze heeft nog netjes voor mij gekeken of er kastjes lagen in mijn woonplaats. Heb nu beeld op alle zenders nu nog laten activeren, weer een uitdaging en afwachten. Maar wat vervelend de tijd die ik kwijt was met bellen naar de KPN. Hoop dat alles opgelost gaat worden.

God wat vervelend. Wet van Murphy lijkt het wel.

Hallo

Zou u mijn digitenne kastje kunnen activeren?

Alvast bedankt!

casnr staat in mijn profiel.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +19

Hallo

Zou u mijn digitenne kastje kunnen activeren?

Alvast bedankt!

casnr staat in mijn profiel.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Hi Plientje, er is een ouder, verdwaald berichtje over het activeren van je kastje naar je topic verhuist. Sorry, die zie ik hierdoor nu pas. Is het uiteindelijk gelukt met de nieuwe Digitenne ontvanger?