Beantwoord

Digitenne voor de caravan aanvragen

  • 29 June 2020
  • 10 reacties
  • 194 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag heb net kpn aan de telefoon gehad,hij zou even iets nakijken.maar na een hele lange tijd word gewoon de verbinding verbroken!!!! Ben dus nog niets wijzer

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Nick83 30 June 2020, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

En wat is nu uw vraag of probleem? Wellicht krijgt u hier het antwoord.

Reputatie 1

Wij hebben een caravan en willen daar tv kunnen kijken.nu hoorde ik dat ik digitenne kan bestellen daarvoor..of dat ik wat anders moet bestellen,en thuis werkt mijn nieuwe tv niet meer met de oude kastjes of ik daar nieuwe voor kan bestellen.

dat waren mijn vragen..maar eerst via chat werd ik verbroken later via tel.ook dus was/ben geen stap wijzer

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u thuis internet van KPN? Zoja, dan kunt u inloggen bij MijnKPN en een digitenne kastje toevoegen voor 5 euro per maand. 

Deze word u dan toegestuurd. En kunt u na een paar maanden weer terugsturen als de vakantie voorbij is.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Dicky54, ik begrijp dat je contact gehad hebt met de klantenservice maar nog niet verder gekomen bent. We helpen je hier op het forum ook graag verder. Het gaat om Digitenne voor in jouw caravan lees ik, en ik zie dat Nick je al uitgelegd heeft hoe je dit via MijnKPN kan aanvragen. 

Is het gelukt om in te loggen op MijnKPN en om vervolgens Digitenne aan te vragen? We horen het graag van je, laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.

Reputatie 1

Heeft u thuis internet van KPN? Zoja, dan kunt u inloggen bij MijnKPN en een digitenne kastje toevoegen voor 5 euro per maand. 

Deze word u dan toegestuurd. En kunt u na een paar maanden weer terugsturen als de vakantie voorbij is.

Hoi Nick dank je wel ik heb het besteld!!! 👍

Reputatie 1

Hoi @Dicky54, ik begrijp dat je contact gehad hebt met de klantenservice maar nog niet verder gekomen bent. We helpen je hier op het forum ook graag verder. Het gaat om Digitenne voor in jouw caravan lees ik, en ik zie dat Nick je al uitgelegd heeft hoe je dit via MijnKPN kan aanvragen. 

Is het gelukt om in te loggen op MijnKPN en om vervolgens Digitenne aan te vragen? We horen het graag van je, laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.

Goedemorgen ja is gelukt nu nog aansluiten 👍

Reputatie 7
Badge +19

@Dicky54 Super, fijn dat het is gelukt! Ik ga er vanuit dat het aansluiten ook helemaal goed komt :slight_smile: Laat maar weten of alles is gelukt.

Reputatie 1

Hou Alexa  ik ben helemaal happy is gelukt thanks

Reputatie 1

Hoi Nick heel erg bedankt..helemaal happy alles werkt thanks

Reputatie 3

Wij hebben een caravan en willen daar tv kunnen kijken.nu hoorde ik dat ik digitenne kan bestellen daarvoor..of dat ik wat anders moet bestellen,en thuis werkt mijn nieuwe tv niet meer met de oude kastjes of ik daar nieuwe voor kan bestellen.

dat waren mijn vragen..maar eerst via chat werd ik verbroken later via tel.ook dus was/ben geen stap wijzer

Zou het niet doen. Ik had het oude kastje van Digitenne met prima ontvangst. Nu een HD kastje en in de caravan geen ontvangst meer. Met wat geluk heb je met de antenne buiten ontvangst. Ga nu de app van canal digitaal proberen. Digitenne huur opgezegd.