Beantwoord

Digitenne voor op de camping, maar ik krijg mijn ESPN pakket daar niet op

  • 16 June 2021
  • 6 reacties
  • 139 keer bekeken

ik heb als extra produkt op mijn interactive tv aansluiting digitenne aangeschaft om op de camping tv te kijken dit produkt werkt goed we lis waar wat traag maar voor het doel perfekt wat is nu mijn klacht ik wil de zender ESPNĀ  of te wel FOXsport kijken maar daarvoor moet ik een extra pakket kopen !!! maar dit pakket bezit ik al op mijn interactive tv !! dus wil kpn dat ik 2x betaal voor 1 produkt dit gaat m ij wel een beetje ver Hiervoor heb ik een klacht aangemaakt op 2 juni met klachtnummerĀ 1124200654 daarop krijg ik een melding dat mijn klacht is overgedragen aan een andereĀ afdeling en deze snel contact met mij op neemt maar snel ??? 2 jun i en nu is het 16 juni is dit de snelheid van KPN ?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 June 2021, 11:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @kpnpjoter, het is voor mij even een raadsel waar je ESPN al op hebt momenteel? Ik heb je klantnummer erbij gepakt en daar zie ik inderdaad Digitenne en interactieve tv, maar geen ESPN. Dit staat ook niet op je facturen. Ik twijfel dus een beetje wat er speelt.. Kan je dit verduidelijken?

Ā 

Jouw klacht is inderdaad nog in behandeling, maar de betreffende collega en ik vragen ons een beetje af hoe de vork nou precies in de steel zit!

Hoi Marcia om even duidelijk te maken ik heb Foxsport op mijn interactieve tv en volgens mij is dit het zelfde als espn op digitenne lik hoor je wel met vrgr peter

Reputatie 7
Badge +30

Ja, ik begrijp wel wat je zegt :-). Maar als ik jouw klantnummer in mijn systeem gooi, dan zie ik daar geen abonnement op ESPN. Ik vermoed dat je dus ā€˜alleenā€™ de gratis ESPN zender op kanaal 14 hebt. Maar niet het volledige abonnement. Die kan je gemakkelijk aanvragen via MijnKPN, maar dan moet eerst de huidige order, met Digitenne daarin, voltooid zijn. En daar heeft de collega van de klachtenafdeling een ticket voor lopen om dit op te laten lossen. Je kunt dus momenteel vermoedelijk nog even geen bestelling plaatsen.

Ik begrijp uit dit antwoord dat de sportzenderĀ kanaal 14 wel in hetĀ nteractieve tv pakket zit maar niet in het digitenne pakket dat blijft natuurlijk wel vreemd omdat het wel is samen te voegen en alleen tegen een extra betaling volledig is te gebruiken klopt mijn conclusie?

Je conclusie is helemaal juist.
ESPN zit in het basispakket van Interactieve TV met Ć©Ć©n kanaal (op 14). Maar niet in het basispakket van Digitenne.

Wat zou je nu op ESPN willen zien? Er is niets momenteel. Alleen docu's en herhalingen.

Als je op Interactieve TV het ESPN pakket aanschaft krijg je op Digitenne ESPN 1 en 2 erbij. Er is geen ruimte voor de overige zenders. Via ITV heb je wel het hele pakket van, straks, 4 kanalen. (tot 31 juli zijn het er nog 6)

Wel kun je nu, via internet, met bv je ITV app op je telefoon het ESPN kanaal via je I-TV abo volgen.

omdat het wel is samen te voegen

Interactieve TV en Digitenne zijn 2 afzonderlijke producten. Je krijgt wel korting op Digitenne als je ITV hebt. 1 decoder voor 5 euro bv. Losse abonnee's op digitenne betalen 18, dus je krijgt flink korting. En extra ESPN indien je ook bij ITV dat pakket afneemt.Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Correct, @kpnpjoter! Hopelijk heb je van ons zo eerst voldoende informatie.Ā