Beantwoord

Digitenne werkt niet meer

  • 18 February 2019
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Heb vandaag internet en act. Tv geinstalleerd via telfort en 2 ontvangers tevens aangevraagd digitenne abonnement voor 5.00 papieren heb ik thuis. Digitenne ontvanger is van kpn en is niet meer geactiveerd. Tig x gebeld naar kpn stuurt me weer naar telford vice versa..... moet ik het opnieuw aanvragen, waarom? Is rond 18.00 afgesloten. Kan toch weer geactiveerd worden. Ben over gestapt van kpn naar telfort. Zit dus op camping zonder tv. Help!,,,,,,
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 February 2019, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Mar30ian11, welkom! Even een samenvatting zodat ik zeker weet dat ik het begrijp:

Je hebt internet en tv aangevraagd én een (?) Digitenne ontvanger. Je hebt alles ontvangen, maar de Digitenne ontvanger werkt niet. Je hebt gebeld met KPN, die stuurt je naar Telfort. Telfort zegt vervolgens: vraag het opnieuw aan. Klopt dit?

Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer? Heb je al een klantnummer van Digitenne? Die heb ik ook nodig. Als laatste mag je het CAS ID invullen onder 'persoonlijke opmerkingen'. Geef je een gil wanneer je dit gedaan hebt?
Hallo, ik heb het net ingevuld, hoop dat het nu eens goed komt anders lever ik alles maar in en ga verder zoeken.
De aanvraag is gedaan op 18-01-2019 alles in een. Medewerkster Telfort is voor mij naar KPN winkel geweest en ik zou gebeld worden. Maar dat zou vanmorgen ook gebeuren. Niet dus. Groeten.
Reputatie 7
Badge +30
Zie ik nu goed dat de oude Digitenne is opgezegd en dat er een nieuwe aanvraag gedaan is? Hopelijk is alles nu snel in orde! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?