Beantwoord

Doorgeven verrhuizing factuuradres Digitenne

  • 13 June 2020
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik krijg het online niet voor elkaar kunnen jullie er is naar kijken.

Mijn klantennummer is :  **

Met vriendelijke groet

Nick

 

Admin: persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 June 2020, 13:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Nick_54 ,

Een verhuizing van (het factuuradres van) het Digitenne-abonnement kun je op meerdere manieren doorgeven. Je kunt telefonisch contact opnemen via 0800-0402 of gebruik deLiveChat functie

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Nick_54 Welkom hier! Ik zie dat je het antwoord van Noordzee als ‘beste antwoord’ hebt gemarkeerd. kan ik daaruit opmaken dat het is gelukt? Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen.:wink:

Dag Lisa,

Nee nog niet maar als jij het voor mijn kunt rechtzetten dan hoef ik niet te bellen he  …..:wink:

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Nick_54! In dat geval heb ik een aantal vragen voor je, want alleen het factuuradres kan niet gewijzigd worden.
Het gaat immers om een ‘vast’ product die geregistreerd staat op een woonadres. Van deze producten (internet, tv en Digitenne) kunnen wij geen factuuradressen wijzigen. Deze is altijd hetzelfde aan het adres waarop het abonnement is afgesloten/geregistreerd staat. 
Als je zelf verhuisd bent, dan kun je een verhuizing doorgeven. In dat geval wordt ook het factuuradres gewijzigd. 
Ben je al verhuisd of ga je nog verhuizen en wil je dat ik dit voor je in orde maak? Laat het dan even weten! :blush:

Hoi Lisa, zie privébericht…..

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat het inmiddels geregeld is, Fijn!:innocent:

Reageer