Beantwoord

erotiepakket en Digitenne

  • 6 September 2019
  • 5 reacties
  • 390 keer bekeken

Ik heb een nieuw kastje Digitenne geïnstalleerd. Maar de zenders van mijn erotiek pakket met oa dusk, passie, brazzers staan niet in lijst. Weet iemand hoe ik dit moet doen ?
icon

Beste antwoord door wjb 6 September 2019, 17:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Ik wist niet dat die zenders via Digitenne aangeboden werden ... of wacht ... worden die zenders wel via Digitenne aangeboden?
In de lijst staan ze niet maar bij interactieve tv had ik wel al die zenders. Ik betaal er 12.50 per maand voor.
Reputatie 7
In de lijst staan ze niet maar bij interactieve tv had ik wel al die zenders. Ik betaal er 12.50 per maand voor.
Je geeft eigenlijk het antwoord zelf al.
Via Interactieve TV kan je die zenders bekijken, maar via Digitenne gaat dat echt niet lukken.
Reputatie 7
Badge +28
@taxa2001

Er is wel de zender "Meiden van Holland" beschikbaar.

Dat gaat wel met behulp van een pincode.
Hieronder is de volledige instructie om die zender te bekijken:

De nieuwe tv-ontvanger voor Digitenne heeft een extra functie 'Zenderlijst' waarmee je zenders kunt verplaatsen, vergrendelen of verbergen.
  • Verplaatsen: hiermee verander je de volgorde van de zenderlijst, bijvoorbeeld al je favoriete zenders bij elkaar.
  • Vergrendelen: de zender wordt vergrendeld met een pincode. Tijdens het zappen is de pincode nodig om de zender te kunnen bekijken. Dit is anders dan het Kinderslot, deze vergrendeld programma's aan de hand van de Kijkwijzer indicaties.
  • Verbergen: de zender is helemaal niet meer zichtbaar. Ook in de (mini) gids en tijdens het zappen zal de zender verborgen zijn.
Meiden van Holland Hard is standaard zichtbaar met behulp van een pincode. Wil je Meiden van Holland uit de lijst verwijderen, volg dan onderstaande stappen en selecteer 'Verbergen' bij deze zender.
In de lijst wordt met icoontjes aangegeven welke zenders vergrendeld en/of verborgen zijn.


Hoe kan ik mijn zenderlijst aanpassen?

Voor het aanpassen van de zenderlijst heb je een pincode nodig. De standaard pincode voor je tv-ontvanger is 1234. Je kunt deze wijzigen in een persoonlijke pincode via het menu van je tv-ontvanger.
Weet je je pincode niet meer, reset dan je tv-ontvanger.
  1. Druk op 'Menu' op je afstandsbediening, selecteer 'Instellingen' en vervolgens op 'OK'.
  2. Navigeer met de pijlen naar 'Zenderlijst'. Alle tv- en radiozenders zijn in twee aparte lijsten te zien. Zoek de zender die je wilt aanpassen met de pijlen en druk op 'OK'.
  3. Navigeer met de pijlen naar wat je wilt wijzigen (Verplaatsen, Vergrendelen of Verbergen) aan de zender en druk op 'OK'. In de lijst wordt met icoontjes zichtbaar welke wijziging is ingesteld.
  4. Opmerking: Selecteer 'Verbergen' bij Meiden van Holland om de zender uit de zenderlijst te verwijderen.
  5. Om de zender weer zichtbaar te maken doorloop je dezelfde stappen en druk je nogmaals op 'OK' onder Vergrendelen of Verbergen. Het icoontje verandert dan en de zender is weer aangepast.
Opmerking: Als je alle zender-instellingen weer terug naar standaard wilt, druk dan op de 'gele knop' op je afstandsbediening. De zenderlijst is dan weer in de originele staat.
Ik ben mijn pincode vergeten. Wat nu?
  • De standaard pincode van de tv-ontvanger is 0000. De pincode van de tv-ontvanger heb je nodig om een kinderslot in te stellen
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @taxa2001! Ik denk dat wjb en Noordzee het al duidelijk hebben gemaakt. Alleen FOX Sports is een pakketoptie die wordt 'gesynchroniseerd' tussen Interactieve TV en Digitenne. Als je het pakket bij Interactieve TV afneemt werkt die ook op Digitenne. Voor extra zenders is op dit moment nog geen ruimte, dat kan misschien veranderen in de toekomst.

Reageer