Beantwoord

ESPN abonnement op Digitenne Direct Online Pakket

  • 12 August 2023
  • 11 reacties
  • 84 keer bekeken

Goedenavond, wij hebben vanaf medio mei geen internet en tv via de kabel. Tijdelijk hebben we digitenne ontvangen. Maar mijn vrouw wil graag ook voetbal kunnen zien. Wij hebben ESPN in ons pakket. We willen dit graag ook op digitenne ontvangen. Kan dit?

Mvg Roef van Groen

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 August 2023, 18:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Roef zonder espn ,

ESPN (1) ontvang je gratis via Digitenne via kanaal veertien.

Voor uitbreiding met ESPN 2 en ESPN 3 kun je maandag vanaf 8.00 bellen met 0800-0402. Geen idee of dat lukt met een noodpakket, maar volgens mij heb je daar wel recht op. 

Thxs voor de tip. Espn 1 hebben we gevonden. Het ging om de overige ESPN zenders. Maandag gaan we bellen.

Op een direct online pakket met Digitenne als nood pakket is espn 2 en 3 helaas niet te activeren. 

Heb je met je gewone pakket het espn pakket dan kun je je gratis aanmelden voor espn watch. Alle 4 zenders via de espn app. Wel internet nodig.

Reputatie 7
Badge +28

Op een direct online pakket met Digitenne als nood pakket is espn 2 en 3 helaas niet te activeren. 

Normaal gesproken niet, maar dit noodpakket loopt al drie (!!) maanden. Dan mogen ze wel eens wat administratief regelen. 
 

In aanvulling op de suggestie van PeterG: 

Heb je de KPN TV-app op o.a. je telefoon? Daar zouden de ESPN-zenders dan ook zichtbaar op moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Roef zonder espn ,

ESPN (1) ontvang je gratis via Digitenne via kanaal veertien.

Voor uitbreiding met ESPN 2 en ESPN 3 kun je maandag vanaf 8.00 bellen met 0800-0402. Geen idee of dat lukt met een noodpakket, maar volgens mij heb je daar wel recht op. 

 

 

In aanvulling op de suggestie van PeterG: 

Heb je de KPN TV-app op o.a. je telefoon? Daar zouden de ESPN-zenders dan ook zichtbaar op moeten zijn. 

 

@Roef zonder espn 

Is de uitbreiding gelukt via 0800-0402? 

Of heb je de de KPN TV-App nu als alternatief voor die twee zenders? 

Weer gebeld met kpn. Espn 1 is blijkbaar het einige wat je kan ontvangen op je digitenne noodpakket.

Reputatie 7
Badge +28

OK, maar heb je wel de KPN TV App op je telefoon of tablet? Of desnoods KPN TV via je browser op je TV? Want via die methoden zou je wel naar ESPN 2 en ESPN 3 moeten kunnen kijken.  

ITV is nu niet installeren zonder vaste internet. De app heb ik er wel op. Op de laptop wel.

Reputatie 7
Badge +28

OK, dan heb je ESPN 2/3 in ieder geval via jouw laptop. Dat kan voorlopig wel als alternatief dienen.  

En de laptop met je tv verbinden via hdmi en je kunt op je tv kijken. 

Oké thxs gaan we proberen👍