Beantwoord

Extra bestelde Digitenne insteekkaart werkt niet

  • 15 June 2023
  • 9 reacties
  • 363 keer bekeken

Ik heb een digitenne insteekkaart ontvangen en die werkt perfect. Je ziet ook dat hij is aangemeld als je bij de CAM gegevens kijkt.

Nu heb ik exact dezelfde tv bijgekocht en daarvoor heb ik ook een extra insteekkaart besteld echter deze werkt niet goed. Hij start op doet het 10 seconden en vervolgens stopt het beeld en komt er een melding CAM verwijderd na 2 seconden komt er een melding CAM geplaatst en start het systeem opnieuw op en komt het beeld weer terug. Inmiddels hebben ze een nieuwe insteekkaart geleverd en die doet hetzelfde.

Na 10 seconden stopt hij weer en begint het proces opnieuw. Het lijkt erop dat het abonnement niet wordt geactiveerd omdat er een melding op het scherm komt te staan over 1611435256 (null) dagen verloopt, wilt u verder kijken ga dan naar kpn.com

Als ik de insteekkaart wissel met die andere tv werkt deze tv ook perfect dus het ligt absoluut aan de nieuwe insteekkaart. Inmiddels al meerder malen aan de telefoon gezeten met een medewerker en die komen er niet uit. 1 medewerker van KPN had net een cursus gehad voor digitenne en zou mij terug bellen, helaas niet gebeurd. Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen, ik kan echt niemand bereiken bij KPN die hier echt verstand van heeft helaas!!

icon

Beste antwoord door JWvST 26 June 2023, 09:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dit klinkt wel bijzonder @JWvST. De ‘oude’ insteekkaart werkt dus bij beide tv's helemaal prima en de nieuwe werkt bij beide tv's niet. En de vervangende geeft dezelfde resultaten 🤔

Ik kijk graag even met je mee! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? 

Beste Maja, bedankt alvast voor de reactie en ik hoop dat je mij kunt helpen. Heb de gegevens aangevuld en het gaat om de laatst toegevoegde insteekkaart van leverancier Smit (CAS begint met 6452). De eerst geleverde is van Ir.deto en werkt perfect. Het zou volgens je collega niets uit moeten maken maar ik breng het wel even onder de aandacht. Ik hoor graag van U.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @JWvST!

Ik zie hem gek genoeg gewoon goed actief staan, maar toch gaat er bij jou iets niet ok. Ik heb hem nu vanaf afstand even een schop gegeven, om het zo maar even te zeggen, en hoop dat hij zich nu alsnog goed aan gaat melden! Zou je hem nu eens opnieuw willen installeren? Bij voorkeur in je andere tv? 

Hoor heel graag of het nu wél lukt!

Beste Maja, alles uitgevoerd echter er is geen verschil helaas. Heb je mss een 06 nummer waar ik een filmpje naar toe kan appen dan weten jullie precies wat ik bedoel en wat er aan de hand is?

Reputatie 7
Badge +20

Geen 06 nummer, maar ik stuur je even een privébericht voor een andere manier om een filmpje bij ons te krijgen!

Reputatie 7
Badge +28

Bedankt @JWvST!

Ik zie hem gek genoeg gewoon goed actief staan, maar toch gaat er bij jou iets niet ok. Ik heb hem nu vanaf afstand even een schop gegeven, om het zo maar even te zeggen, en hoop dat hij zich nu alsnog goed aan gaat melden! Zou je hem nu eens opnieuw willen installeren? Bij voorkeur in je andere tv? 

Hoor heel graag of het nu wél lukt!

@JWvST 

Werkt de insteekkaart nu eindelijk? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een filmpje ontvangen en doorgestuurd, maar heb nog niet een concreet antwoord ontvangen over wat er aan de hand kan zijn. @JWvST, is er aan jouw kan misschien al wel wat veranderd?

Ik heb een filmpje ontvangen en doorgestuurd, maar heb nog niet een concreet antwoord ontvangen over wat er aan de hand kan zijn. @JWvST, is er aan jouw kan misschien al wel wat veranderd?

 

Beste Maja, het probleem is opgelost. Weet niet wat ze hebben gedaan maar alles werkt nu naar behoren. Hartelijk dank voor de medewerking.

Reputatie 7
Badge +20

Beste Maja, het probleem is opgelost. Weet niet wat ze hebben gedaan maar alles werkt nu naar behoren. Hartelijk dank voor de medewerking.

Helemaal top! Ik weet het ook niet precies, maar zal het even na gaan vragen!

@Shouka en @Toes207, hebben jullie 1 of meerdere insteekkaarten? Mochten jullie er meerdere hebben, is dit dan de enige met problemen en werkt/werken de andere(n) wel goed in dezelfde tv?