Beantwoord

Facturen worden niet meer automatisch geïncasseerd

  • 30 May 2021
  • 2 reacties
  • 13 keer bekeken

Hallo,

al sinds ongeveer een jaar faalt elke automatische incasso. Ik kan dan wel handmatig betalen via de link maar als ik dat vergeet krijg ik weer herinnering etc….

De Rabo bank heeft geen blokkade en er staat meer dan voldoende op.

Dit is super irritant en ben al tientallen keren hierover met KPN in contact geggaan.

De laatste keer heb ik de datum van afschrijven aangepast want dat zou volgens KPN klantenservice helpen.

Niet dus!

Ik wordt hier echt super gefrustreerd van!

Wie weet raad hiermee?

mvg

Rolf

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart_ 1 June 2021, 08:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Spranrol ,

Als het goed is, betaal je elke maand hetzelfde bedrag. Je zou de betalingen ook in de app van jouw bank kunnen programmeren op een vaste datum, dus bv iedere 15-de dag van de maand. 

 

Het is natuurlijk behelpen, want automatische incasso zo iets simpels moeten zijn. 

Dit is super irritant en ben al tientallen keren hierover met KPN in contact geggaan.

 

Maar ik heb niet de illusie dat jouw 31-ste poging voor automatische incasso dan wel zou slagen…..

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Spranrol Voor dit soort vragen zou ik je toch willen aanraden om contact te leggen met de klantenservice, via 0800-0402. Daar kan iemand ter plekke met je meekijken én je doorverbinden met iemand van de financiële afdeling. Want, zoals Noordzee zegt, automatische incasso is iets heel simpels. Daarom is goed dat iemand van onze financiële afdeling even met je meekijkt: er kan heel goed een administratief probleem zijn dat eenvoudig op te lossen is.