Beantwoord

Factuur

  • 13 February 2019
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Door de enorme slechte bereikbaarheid en slechte communicatie met de KPN momenteel alleen nog een Digitenne abonnement.

Ik krijg een mail over de factuur

Via het KPN telefoonnummer op de digitenne factuur kunnen ze mij niet helpen het
is niet gekoppeld aan Digitenne ik moet moet KPN zakelijk bellen. 20 minuten tijd kost dit alles
Op de KPN website kun je als gebruiker niet kiezen voor Digitenne dat product is bllijkbaar niet bekend bij de KPN.

Zakelijk gebeld daar is een enorme wachtlijst.

Ik ben nu nog niets wijzer na een half uur en weet inmiddels wel weer waarom ik toen na 30 jaar als klant weg ben gegaan bij de KPN. Er is nog helemaal niets veranderd.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 February 2019, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Digit, welkom! Ik doe mijn best om te begrijpen wat je bedoelt, maar ik kan er nog niet veel van maken. Over welke dienst van KPN gaat je vraag? En wat is je vraag precies?

Het klopt dat mijn collega's bij Digitenne je niet kunnen helpen met een vraag over zakelijke producten. Gelukkig weten de klantenservicemedewerker niet kleine beetjes over van alles, maar van alles over kleine beetjes. Zo hebben we particuliere en zakelijke klantenservice gesplitst, zodat we je het beste helpen, onder de voorwaarde dat je bij de juiste afdeling zit. Om onze zakelijke collega's te bereiken, kan je bellen met 0800-0403 of je vraag op ons zakelijke forum stellen.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.