Beantwoord

Foutcode E016-0

  • 5 February 2019
  • 6 reacties
  • 41 keer bekeken

Badge
Kan veel zenders opeens niet meer ontvangen. Ben ik administratief wel goed gekoppeld? Gegevens staan in mijn profiel.
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 February 2019, 20:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Jepper, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Volgens het systeem was het administratief goed gekoppeld, maar ik heb hem alsnog even toegevoegd! Wil je hem even opnieuw opstarten en me laten weten of dit geholpen heeft? Zo niet, dan hoor ik het ook graag en help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +21
@Jepper, helaas heb ik geen terugkoppeling meer gehad. Kan je inmiddels weer televisie kijken via je nieuwe Digitenne ontvanger?
Badge
wat ik nog wel kan vertellen is dat na het kastje is geactiveerd we weer op de oude manier tv gekeken hebben ,dit om dat daar wel de mogelijk was om programma`s op te nemen.
heb van avond al vele en verschillen de manieren geprobeerd ,maar tot nu zonder resultaat.
boven op de slaapkamer doet de digitenne het wel
hoop niet dat dit ECHT 2 WEKEN gaat duren. ?????????????????????????? EVBGEN
Badge
nog steedsde foutmelding enalleen maar npo kijken,de zendersweer laten zoeken ,maar nog steeds u heeft geen abonnement voor deze zender + dan die foutmelding.
Badge
mischien kan iemand nog even vertellen stap voor stap wat ik precies moet doen en wat eventueel niet. alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
@E.v.b, ik zie dat je inmiddels in het verzameltopic geholpen bent en dat het ook weer werkt. Hartstikke fijn om te lezen! We gaan we vanuit dat het nu lekker blijft werken 😉

Reageer