Beantwoord

Foutcode E016-0,

  • 17 October 2020
  • 13 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik krijg ook de foutcode. Tv al langere tijd niet gebruikt, en ontvang nu alleen npo 1,2 en 3.

In de vragen las ik dat ik cas-id e.d. mag invullen in mijn profiel, wat ik reeds heb gedaan. Kunnen jullie me verder helpen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 October 2020, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

@Moossie Welkom op het forum.

Ik heb je cas id een duwtje gegeven. Kun je kijken of het weer werkt? (desnoods nog even een herstart van de tuner)

Super! Het werkt weer. Bedankt voor de snelle reactie. Top!

Graag gedaan! Mocht er in de toekomst iets anders zijn, weet je mij te vinden.

Help me.. ik heb foutcode E016-0😔

Hoi @Casandra31 . Kun jij je profiel aanvullen met het zogenaamde cas-id en mij daarna een seintje geven?

Ik heb het ingevuld👍

Helaas lukt het mij nog niet om deze te activeren. Ik heb een collega gevraagd en kom er zo snel mogelijk op terug!

Excuus voor het ongemak :-(

Boehoeeeee😢

Geen tranen, @Casandra31 ;-). Mijn collega heeft snel gehandeld en als het goed is, zou het nu weer moeten werken.

Kun jij dat bevestigen?

Je collega (En jij😁) zijn goed bezig…

Het werkt allemaal zoals het moet!!

Superrr.. bedankt!

 

LS,

Sinds ruim een maand een nieuwe ZTE box van Digitenne. Sinds vanavond (4 jan-2020) kunnen we helaas alleen nog maar NPO1,2 3 ontvangen en krijgen de inmiddels bekende foutcode E016 bij overige zenders te zien. Ik heb mijn CAS nummer en overige gegevens aan mijn profiel toegevoegd. Kunnen jullie dit in de administratie van KPN activeren/updaten, zodat we weer van alle zenders kunnen genieten?

Alvast bedankt.

Groeten,

Daniel

@dgoedhart : ik heb het cas-id een zetje gegeven. Werkt het weer?

@Erwin_ Bedankt voor de update. Hopelijk kan ik vanavond inderdaad bevestigen dat ik alle zenders van mijn Digitenne abonnement weer zonder foutmelding kan ontvangen.