Beantwoord

Foutcode E016.0 bij Digitenne. Hoe krijg ik deze weer actief? NPO werkt nog wel.

  • 11 July 2022
  • 11 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik wil weer digitenne gebruiken (lang stilgelegen) krijg nu alleen  NPO 1+2+3 te zien, ander zenders krijg ik fout code E016.0 Mijn Cas nummer is ***********. Hoe krijg ik deze weer actief

 

*admin: privégegevens verborgen

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 July 2022, 13:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Dag @Jacq94 ,

Als je ook je klantnummer etc in je profiel invult, kan KPN je Digitenne ontvanger heractiveren!

 

Staat al in mijn profiel 

Top!

Maar haal je klantnummer hier wel even weg door op de 3 puntjes en dan op bewerken te klikken.Iedereen kan nu je klantnummer zien!

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Jacq94, ik heb jouw Digitenne opnieuw geactiveerd. Nu moet je alle zenders weer kunnen ontvangen naast de NPO zenders. 

Reputatie 7
Badge +28

@Jacq94 

Is het gelukt? Heb je weer beeld op alle zenders? 

Ja het werkt weer

Top, goed om te horen!

Ik wil weer digitenne gebruiken (lang stilgelegen) krijg nu alleen  NPO 1+2+3 te zien, ander zenders krijg ik fout code E016.0 Mijn Cas nummer is 4557-159-813-8

groet Marcel 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Marcel scheffer, om jouw Digitenne weer tot leven te weken heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Laat maar via een reactie weten als dat gedaan is. 

Ook ik heb de foutcode.

 

Graag resetten

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Koklov, de Digitenne is voor je gereset.