Beantwoord

Foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0

  • 12 October 2023
  • 2 reacties
  • 14 keer bekeken

Wederom heb ik alleen 1, 2 en 3. Wil je mij opnieuw resetten?

Klantnummer is: ********** . Casnummer staat in mijn klantgegevens.

Mvrgr Kok de Bruijn

Ā 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 October 2023, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Beste Koklov,

Ik zou je adviseren om je klantnummer te verwijderen, hier kan eventueel ook misbruik van gemaakt worden door andere.Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Koklov. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Ik heb zojuist jouw ontvanger een refresh gegeven. Wil je eens testen of het nu wel weer werkt?