Beantwoord

Foutcode E016 bij Digitenne

  • 15 December 2021
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Al een week doet de digibeten het niet. Heb diverse malen gebeld en adviezen gekregen. Ze zouden het weer activeren. Tot nu toe niks gebeurd. Heb vanochtend nog gebeld maar niks. Mijn casnummer is *******. Foutcode E016. Ben al jaren abonnee.

groeten 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 December 2021, 14:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

En de analfabeet doet het wel.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Corrie Roos-Keus. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van jouw Digitenne ontvanger. Wil je jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je uitzoeken of het mij lukt om jouw ontvanger te activeren. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Corrie Roos-Keus , 

Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV mag eventueel uit blijven. 

Wil je verder jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic plaatsen nadat je dit hebt gedaan? 

Dan gaat een moderator een activatiesignaal versturen. 

Reputatie 7
Badge +28

@Corrie Roos-Keus 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +21

@Corrie Roos-Keus We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden voor dit probleem. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!