Beantwoord

Foutcode E033-0

  • 20 November 2019
  • 6 reacties
  • 859 keer bekeken

Zender 32, komt elke keer foutcode E033-0

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 November 2019, 14:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Bert Gerritsen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Foutcode E033-0 betekent dat jouw ontvanger een lange tijd niet actief is geweest, klopt dat? Om deze storing te verhelpen moeten er (nieuwe) activatiesleutels naar jouw ontvanger verstuurd en ingeladen worden. Dit duurt ongeveer een uur en gebeurt automatisch. Je hoeft de ontvanger alleen maar een tijdje aan te laten staan. Als dit het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en CAS-ID achter te laten op het KPN Forum profiel. Dan kijk ik het voor je na. Ik hoor graag van je! 

Reputatie 7
Badge +28

Probeer eens het volgende:

 

1/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken. 

 

Zet de ontvanger op CNN. Als het goed is, heb je na enige tijd weer beeld.

Geef je even aan of het hiermee gelukt is? 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Bert Gerritsen 

 

Heb je alweer beeld op alle zenders? 

Reputatie 7
Badge +28

@Vikash Het forumprofiel lijkt nu gevuld. Tijd voor een activatie? 

@Bert Gerritsen ik ga er vanuit dat alke gevraagde gegevens nu gevuld zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

Nog niet, ben ik bang @Noordzee. Als je nog hulp nodig hebt, @Bert Gerritsen laat dan even weten. Dan kunnen Vikash of ik (ik ben even ingesprongen) je verder helpen. 

Reputatie 7
Badge +21

@Bert Gerritsen We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag misschien al via een andere weg is verholpen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je! 

Reageer