Beantwoord

Foutcode e106-0 op de ontvanger

  • 28 July 2021
  • 7 reacties
  • 200 keer bekeken

Badge

Ik krijg Error 0160 enzovoort en betaal elke aand 5 euro abonnementskosten voor digitenne

De tv heeft dit hele jaar uitgestaan en is pas vorige week aangezet.
Fabrieksinstellingen teuggezet, pincode ingevoerd, automatische zenderkeuze een aantal malen uitgevoerd, maar ontvang alleen NPO 1,2 ,3 en NPO 2plus en RTV Utrecht

Toen ik het kastje nieuw voor het eerst gebruikte kreeg is dertig zenders
Nu alleen de publieke.

Ra ra fietsenrek

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 July 2021, 20:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sjaak Baas ,

Ra ra fietsenrek

 

Ti Ta TV-dokter

 

Een moderator gaat een acitvatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

En zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. (De TV kan eventueel uit blijven.) 

Badge

Ik heb NAW-gegevens ingevuld en het CAS-nummer

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sjaak Baas, welkom op het forum en top dat je je gegevens al in hebt gevuld!

Ik zie dat er vanmiddag naar je is gebeld vanuit een melding die zo te zien door de KPN winkel door is gezet naar de klantenservice, maar de betreffende collega heeft je niet te pakken gekregen. Wél heeft die collega beide ontvangers een activatiesignaal verzonden, dus je ontvangers zouden het eigenlijk weer moeten doen inmiddels. Zou je de ontvangers eens helemaal uit willen zetten en daarna opnieuw op laten starten? Na een uur zou je alle zenders weer moeten hebben :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sjaak Baas ,

Ra ra fietsenrek

 

Ti Ta TV-dokter

 

Een moderator gaat een acitvatiesignaal versturen.

En zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. (De TV kan eventueel uit blijven.) 

@Sjaak Baas 

Is het nu voor elkaar? 

Of moet er nogmaals een activatiesignaal verstuurd worden? 

Badge

Er is inderdaad iets gebeurd.

Ik krijg buiten de publieke zenders nu ook in een aantal commerciëlen 

Alleen de kanalen 4 tot en met 8 komen niet binnen

Links boven in het scherm staan dan drie vraagtekens

Wat is dat nou

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Sjaak Baas ,

We zijn op de goede weg! 
Nu nog het volgende uitvoeren: 

1/ Ga eens terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 
3/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoe staat het er nu voor @Sjaak Baas? Heb je inmiddels alle zender tevoorschijn weten te toveren met de tips van @Noordzee? :slight_smile: