Beantwoord

Foutmelding 0000 op Digitenne tuner

  • 3 June 2020
  • 7 reacties
  • 199 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Ik krijg een foutmelding bij het opstarten van mn tv kastje.er staan 0000 4 nullen.

Betreft Rebox rbx 2800

 

Kan iemand mij verder helpen,?

 

Vgr Patrick 

 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

icon

Beste antwoord door TBloemink 3 June 2020, 21:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Goedenavond, welkom op het forum!

 

Dat klinkt niet alsof het heel nuttig is inderdaad. Krijg je op je televisiescherm ook iets van een foutmelding te zien?

Zodra ik het tv-kastje aanzet start ie op, op de tv verschijnt dan, digitenne en dan verdwijnt het weer, zwart beeld en op het kastje komen te staan 00 00.

Ik heb al van alles geprobeerd en weet zeker dat er een fout in het kastje zit, kan gewoon niet anders.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi  @Pvw ,

Dit zou wel eens kunnen uitdraaien op een nieuwe ontvanger. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Reputatie 7
Badge +28

@Pvw 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Pvw!
We zijn inmiddels weer een paar dagen verder. Is het nog gelukt dit probleem op te lossen met je digitenne ontvanger? 
Zou je ook de HDMI kabel er eens uit kunnen halen en deze er weer terug in kunnen doen? (aan beide kanten)

Reputatie 7
Badge +28

Hoi  @Pvw ,

Dit zou wel eens kunnen uitdraaien op een nieuwe ontvanger. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Pvw 

Is het probleem al opgelost? Zo niet, vul dan even de gevraagde gegevens in. 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.  Anders weet je ons te vinden!