Goedendag,
ik krijg na een tijdje gewoon televisie kunnen kijken de foutmelding E-017.
heb hem al gereset en alle zenders er opnieuw opgezet maar niks werkt.
wat moet ik doen?
gr. Annemien
Beste antwoord door Tycha
Bekijk origineelGoedendag,
ik krijg na een tijdje gewoon televisie kunnen kijken de foutmelding E-017.
heb hem al gereset en alle zenders er opnieuw opgezet maar niks werkt.
wat moet ik doen?
gr. Annemien
Beste antwoord door Tycha
Bekijk origineelWelkom
Deze foutmeldingen komen vaker voor. Is alleen door een moderator op te lossen.
Deze foutcode geeft aan dat er administratief iets niet helemaal goed gaat met het CAS-ID nummer. Om dit op te lossen, heeft de moderator enkele gegevens nodig. Wil je jouw Forum profiel willen aanvullen met postcode + huisnummer, naam, klantnummer en CAS-ID nummer (kan bij persoonlijke opmerkingen)? En hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan helpt een moderator je zo snel mogelijk verder!
Het is ook mogelijk om direct even contact op te nemen met de telefonische klantenservice via 0800-0402.
Hallo ik zit momenteel met een soort gelijk probleem alleen als ik bel krijg ik niemand er aan en krijg ik zon ....sms meteen link met wat ik dan moet doen alsof ik de hele avond al niks anders heb gedaan ??
Wat kan ik nou nog doen??
Kids worden nu wel vervelend
Groeten kim
Dat werkt niet ook al geprobeerd krijg steeds die sms
Dan hier je forum profiel aanvullen en hopen dat er snel een moderator langs komt
Heb je ook dezelfde foutmelding?
Anders even een eigen topic aanmaken.
Ik heb een eigen topic aan gemaakt .dank je wel
Het wachten kan gestaakt worden, want de moderator is langs geweest. Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb het CAS-ID een activeringssignaal gegeven. Tycha en ik gaan ervan uit dat je binnen 1 uur weer beeld hebt. Bedankt voor het snelle handelen
Mocht je nog ergens tegen aanlopen, laat het ons maar weten.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.