Beantwoord

foutmelding digitenne E-017

  • 28 January 2020
  • 13 reacties
  • 123 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedendag,

 

ik krijg na een tijdje gewoon televisie kunnen kijken de foutmelding E-017. 
heb hem al gereset en alle zenders er opnieuw opgezet maar niks werkt. 
 

wat moet ik doen?

 

gr. Annemien 

icon

Beste antwoord door Tycha 28 January 2020, 19:10

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Annemien1981 

 

Deze foutmeldingen komen vaker voor. Is alleen door een moderator op te lossen. 

Deze foutcode geeft aan dat er administratief iets niet helemaal goed gaat met het CAS-ID nummer. Om dit op te lossen, heeft de moderator enkele gegevens nodig. Wil je jouw Forum profiel willen aanvullen met postcode + huisnummer, naam, klantnummer en CAS-ID nummer (kan bij persoonlijke opmerkingen)? En hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan helpt een moderator je zo snel mogelijk verder!

Het is ook mogelijk om direct even contact op te nemen met de telefonische klantenservice via 0800-0402.

Hallo ik zit momenteel met een soort gelijk probleem alleen als ik bel krijg ik niemand er aan en krijg ik zon ....sms meteen link met wat ik dan moet doen alsof ik de hele avond al niks anders heb gedaan ??

Wat kan ik nou nog doen??

Kids worden nu wel vervelend 

Groeten kim

Reputatie 7
Badge +11

Als je belt, zeggen, dat je een medewerker wil spreken.

 

Dat werkt niet ook al geprobeerd krijg steeds die sms

Reputatie 7
Badge +11

Dan hier je forum profiel aanvullen en hopen dat er snel een moderator langs komt @RamonenKim 

Heb je ook dezelfde foutmelding?

Anders even een eigen topic aanmaken.

 

Ik heb een eigen topic aan gemaakt .dank je wel

Reputatie 1
Badge

Wat is CAS-id nummer? Waar kan ik dat vinden? 

Reputatie 1
Badge

Beste Tycha,

 

heb t gevonden en ingevuld in m’n profiel. 
 

Gr annemien 

Reputatie 7
Badge +11

Dan is het wachten op een moderator nu.

Reputatie 1
Badge

Ok ik wacht t af. Bedankt tot zover. 

Reputatie 7
Badge +17

@Annemien1981 Welkom!
Het wachten kan gestaakt worden, want de moderator is langs geweest. Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb het CAS-ID een activeringssignaal gegeven. Tycha en ik gaan ervan uit dat je binnen 1 uur weer beeld hebt. :wink: Bedankt voor het snelle handelen @Tycha , Klasse! :muscle_tone2:
Mocht je nog ergens tegen aanlopen, laat het ons maar weten. 

Reputatie 1
Badge

Jaaaaaaaaaa hij doet t weer. Super super thnx!! 
bedankt voor t snelle handelen 💪🏻💪🏻  

Reputatie 7
Badge +17

@Annemien1981 Goed om te horen! Hier worden we allemaal blij van. Fijne avond nog!:smile:

Reageer