Beantwoord

Foutmelding digitenne. Ik heb wel NPO1, 2 en 3

  • 24 June 2023
  • 9 reacties
  • 89 keer bekeken

Digitene geeft foutmelding  heb wel npo 1 2 en 3 

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 June 2023, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @D-vdl 

 

Op deze pagina kan je een oplostool vinden die mogelijk je probleem kan oplossen: https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne.htm

Je kan daar ook uitleg over de verschillende foutcodes vinden.

Welke foutmelding krijg je?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @D-vdl ,

Doe de ontvanger en TV eerst even uit en daarna weer opnieuw aan. Zet de ontvanger aan op NPO 1 Normaal gesproken duurt het maximaal een uur voordat je het activatiesignaal voor de andere zenders ontvangt .

Lukt dat niet?

Een moderator kan een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Laat de ontvanger dan wel aanstaan op NPO1. De TV kan eventueel uitgezet worden.  Heb je een insteekkaart? Dan de TV aan laten staan op NPO1.   

 

Een andere oplossing is om even te bellen met 0800-0402, daarvoor weer open morgenochtend vanaf 8.00.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @D-vdl, is het gelukt met de tips hierboven? Ik zie het CAS ID niet ingevuld in je profiel, dus hoop dat het inmiddels werkt. Mocht dat niet zo zijn, vul dan alsnog je CAS ID even in en laat hier weten dat je dat gedaan hebt. 

Heb ik gedaan als goed is kan je me cas nummer zien 

Reputatie 7
Badge +28

Laat de ontvanger continu aanstaan op één van de NPO-zenders. De TV kan eventueel uitblijven. Want op die manier kan jouw ontvanger het activatiesignaal oppikken. 

Hij werkt nog steeds niet 

Laat de ontvanger continu aanstaan op één van de NPO-zenders. De TV kan eventueel uitblijven. Want op die manier kan jouw ontvanger het activatiesignaal oppikken. 

Hij werkt nog steeds niet 

Reputatie 7
Badge +28

Het wachten is op een moderator. 
 

Wil je het meteen geregeld hebben? Bel dan met 0800-0402. Hiervoor vandaag open tot 17.00 of anders weer maandag vanaf 8.00.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zag dat je niet meer gereageerd had en hoopte dat het opgelost was. Maar als ik zoek op je klantnummer, zie ik dat je abonnement voor vaste diensten per juni is opgezegd. Daaronder viel ook jouw Digitenne abonnement. Je kunt hier dus geen gebruik meer van maken. Mocht je dat wel willen, kan je een nieuwe aanvragen