Beantwoord

Foutmelding E161-0

  • 30 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

IK krijg een foutmelding E161-0.  Er staat nu op mijn TV:  "neem contact op met de klantenservice” .  Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Foutmelding TV 30 augustus 2020, 18:00

Bedankt. Inmiddels bij KPN langs geweest, nieuw kastje gehaald, probleem opgelost. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi, welkom hier. 

Je hebt er goed aan gedaan om contact op te nemen met ons. Werkt geen enkele zender op je ontvanger? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het CAS-ID invullen dat op het kastjes staat vermeld. 

Bedankt. Inmiddels bij KPN langs geweest, nieuw kastje gehaald, probleem opgelost. 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt. Inmiddels bij KPN langs geweest, nieuw kastje gehaald, probleem opgelost. 

Top! Graag gedaan uiteraard. 

Reageer