Beantwoord

Foutmelding EO 33-0

  • 15 January 2020
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Foutmelding EO 33-0 verschijnt, ook na meerdere malen reset box en tv. Tijdens gebruik via menu van antenne-wizard, wisselt de signaalsterkte van 0% naar 100%. Oranje lampje brandt (knippert niet als signaal op 0 staat), geen kabelbreuk. En nu??

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 January 2020, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Overigens komen NPO 1,2,3 prima door.

Reputatie 7
Badge +24

HI Kopplou, welkom op het forum. 

Op het kastje zelf kun je ook een CAS-ID vinden. Zou je deze CAS ID zamen met je postcode en huisnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik dit voor je nakijken. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +28

@Kopplou 

Ik vrees dat er ook een ontvangstprobleem speelt. Wat voor type antenne heb je? Staat de antenne binnen of buiten? 

Reputatie 7
Badge +28

@Kopplou 

De oplossing hiervoor gaat in twee stappen.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos. 

(In stap twee gaan we wat proberen te verbeteren aan de ontvangst bij jou thuis)Â