Beantwoord

Fox sports Digitenne

  • 22 October 2020
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb een Fox Sports abbo bij Interactieve TV. Heb ik dan ook Fox Sports bij mijn Digitenne er gratis bij? Nu zijn deze zenders niet actief (24/25)

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 October 2020, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @vandeZanden ,

Daar heb je dan inderdaad recht op. Je kunt dit gratis aanvragen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +28

Ok @vandeZanden ,

Er komt hier vanzelf een moderator langs. Dat kan wel tot vijf dagen duren. Het is druk op het forum. 

Als je je Digitennes via je Interactieve TV abonnement hebt zou ook op die Fox Sports aan moeten staan.

Heb je er een los Digitenne abonnement naast (bv bij Alles-in-1-glasvezel-standaard), dan is het niet beschikbaar via de Digitennes tenzij je het daar apart erbij neemt.

Alles-in-1-glasvezel abonnementen (zo'n beetje tot 2013): Digitenne is apart
Alles-in-1 : Digitenne ontvangers zouden binnen het abo moeten zitten en dus ook FS op die ontv.
Internet + TV : Digitenne ontvangers zouden binnen het abo moeten zitten en dus ook FS op die ontv.
Hussel : Digitenne ontvangers zouden binnen het abo moeten zitten en dus ook FS op die ontv.

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @vandeZanden. Zoals @Noordzee aangeeft heb je recht op Fox sports bij jouw Digitenne.  Ik ga dit voor je laten activeren zodat je ook op Digitenne naar het voetbal kunt kijken.  

Reputatie 7
Badge +28

@vandeZanden 

Heb je al kunnen kijken naar Fox Sports via Digitenne?