Beantwoord

FoxSports 2 schakelt naar AT5 voor einde wedstrijd

  • 22 January 2020
  • 5 reacties
  • 162 keer bekeken

Ik zit heereveen - Willem2 te kijken via digitenne en schakelt deze zomaar over naar AT5. Dit zal allemaal automatisch gaan maar het is toch triest dat niemand bij kpn dit in de gaten houd. 

 

Dit is niet de eerste keer. Dit gebeurd regelmatig bij fox kanalen op zaterdag, Kunnen jullie hiernaar kijken wat jullie duperen wel veel mensen zo.

 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 February 2020, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @lubbert1234, welkom! Zoals ik in het andere topic aangaf, ga ik uit laten zoeken wat we hieraan kunnen doen. Het gebeurt inderdaad automatisch, maar ik kan me voorstellen dat je hier totaal niet blij van wordt. Ik hou jullie op de hoogte! 

Mij is dit gisteren ook overkomen. Heel vervelend! En het is inderdaad niet de eerste keer dat dit gebeurd.

‘Gelukkig’ had die wedstrijd verlenging en strafschoppen. Dat gedeelte is nog live op Fox Sports 1 uitgezonden. Hopelijk heb je dat nog gezien.

Reputatie 7
Badge +28

 Ik hou jullie op de hoogte! 

 

 

Dit is niet de eerste keer. Dit gebeurd regelmatig bij fox kanalen op zaterdag,

En het is inderdaad niet de eerste keer dat dit gebeurd.

 

Afgelopen week ging het wederom mis. 

Marcia heeft in een ander topic aangegeven dat er nu naar een echte oplossing gezocht wordt. Deze oplossing kan (naar mijn mening) alleen maar bestaan uit het verplaatsen van AT5 naar een andere frequentie. Daar zijn meerdere mogelijkheden voor. 

Het zou KPN sieren als er ergens in de volgende week een definitieve oplossing bekend gemaakt gaat worden. 

Reputatie 7
Badge +28

KPN gaat met ingang van dit weekend een proef uitvoeren: 

We doen op dit moment een proef van een aantal weken met verlengde uitzendtijden op de vrijdagen, zaterdagen en zondagen op kanaal 25. We gaan dit daarna evalueren en mocht dit zo blijven, dan laten we dit natuurlijk ook hier weten. 

Voor klanten die géén Fox Sports abonnement hebben, geldt dat zij gedurende deze tijd een melding krijgen dat ze geen abonnement op deze zender hebben.

 

Dit geldt dus niet voor de (inhaal- en bekerwedstrijden) die doordeweeks zijn. We hebben bij alle partijen nogmaals benadrukt dat we elkaar op de hoogte moeten houden wanneer wedstrijden uitlopen.