Beantwoord

Geen beeld met Digitenne

  • 4 September 2019
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Geen signaal in beeld,van de 2e set de tv ontvanger gebruikt en weer tv beeld. Graag een nwe ontvanger
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 September 2019, 11:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Ruutos1963, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat vreemd dat je op de ene tv-ontvanger geen beeld meer kan krijgen! Ik begrijp, vanwege het board waarop je dit topic gestart bent, dat het om Digitenne gaat.

Dan heb ik eerst nog wat vragen voordat we hem gaan omruilen. Namelijk:
  • Maak je gebruik van de nieuwste Digitenne ontvanger met DVB-T2? De insteekkaart en oude tv-ontvanger zijn namelijk gedeactiveerd. De oudere ontvanger moet dan sowieso omgeruild worden via de online tool.
  • Welke antenne heb je, heb je deze buiten geïnstalleerd en heb je wel antenne signaal?
  • Werkt de tv-ontvanger op een andere plek wel? Omdat je een tweede ontvanger hebt getest, die staat normaliter ook ergens aangesloten ga ik vanuit?

Zou je bovenstaande vragen kunnen beantwoorden en daarbij je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer(s) (bij persoonlijke opmerkingen)?
Reputatie 7
Badge +28
@Ruutos1963

Zou je bovenstaande vragen kunnen beantwoorden en daarbij je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer(s) (bij persoonlijke opmerkingen)?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ruutos, ik neem het tijdelijk van Susan over in verband met een vervelend hoestje.

Nog 1 laatste vraag, krijg je helemaal niets te zien? Nederland 1, 2 en 3 ook niet? Of krijg je letterlijk de melding te zien "Geen signaal" op je scherm?
Reputatie 7
Badge +28
@Ruutos1963

Wil je nog steeds een nieuwe ontvanger?

Zou je bovenstaande vragen kunnen beantwoorden en daarbij je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer(s) (bij persoonlijke opmerkingen)?

Reageer