Beantwoord

Geen beeld op camping via Dividenden

  • 18 May 2019
  • 7 reacties
  • 187 keer bekeken

We krijgen op de camping geen beeld via dividenden, hoe kan dit ?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 May 2019, 22:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Wat krijg je wel te zien ? Een foutcode? Of zie je 8888 in het beeld?

Als je 8888 ziet?

1/ Selecteer het juiste input kanaal op de afstandsbediening van jouw TV middels de source knop. De source-knop verschilt per type afstandsbediening. Dit kan variëren van een vierkant met een pijl erin tot een EXT of AV knop.
2/ Kies nu het juiste input kanaal (ook wel extern kanaal). Weet je niet welke de juiste is? Ga ze dan 1 voor 1 langs door op de source-knop te drukken. Wacht elke keer 10 seconden voordat het beeld verspringt. Bij het juiste input kanaal verschijnt het Digitenne menu of live tv.

Als je dan het Digitenne-menu ziet:


3/ Via het menu eerst terug naar de fabrieksinstellingen. (met de Digitenne-afstandsbedieining)
4/ Daarna een software-update draaien indien noodzakelijk.
5/ Dan een opdracht geven tot uitgebreid zenders zoeken.
6/ De antenne eventueel bijdraaien aan de hand van de signaalmeter in je menu.
7/ Laat de ontvanger minimaal een uur lang aanstaan, dan kan de abonnementsstatus op JA springen.
We krijgen niets , maar er achtergekomen dat we een nieuw kastje moeten hebben omdat KPN overgaat op HD. Balen dit ,weer extra kosten !!
Dank je wel voor je reactie noordzee !
Reputatie 7
Badge +28
OK, jullie heb dus nog een oude Digitenne-ontvanger. Die zijn tot 9 juli 2019 alleen nog maar te gebruiken in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.

Wissel dus jouw oude ontvanger snel om via:

https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen.htm
Reputatie 7
Badge +28
@Patty S

Is het omwisselen van je oude Digitenne-ontvanger al gelukt?
Reputatie 7
Badge +28
@Patty S

We zijn bijna een week verder. Hebben jullie inmiddels een nieuwe Digitenne-ontvanger kunnen regelen?
Ja hoor alles is opgelost . Via de kpn winkel een website gekregen waar we de benodigde info konden vinden . We zijn weer thuis en gaan er mee aan de slag . Bedankt voor je info .!

Reageer