Beantwoord

Geen commerciële zenders bij Digitenne via Noodpakket

  • 25 December 2021
  • 6 reacties
  • 79 keer bekeken

Badge

Na precies 1 dag contact te hebben gehad met de “Klantenservice” nog geen activatie van de commerciële Zenders!

zelfs m’n CAS-nummers doorgegeven. 

wat een droevige instantie!

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 December 2021, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Alex.Gerda ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Badge

Hallo Noordzee,

 

bedankt voor je snelle reactie.

ik heb inmiddels het CAS-nummer toegevoegd bij persoonlijke opmerkingen.

hopelijk kunnen jullie het voor elkaar krijgen.

 

alvast dank.

Reputatie 7
Badge +28

Prima @Alex.Gerda ,

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan eventueel uitblijven. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Alex.Gerda, ik heb heel erg m'n best gedaan, maar doordat deze ontvanger niet gekoppeld is aan een abonnement, lukt het mij zelf niet om de ontvanger te activeren. Ik kan hier wel op de knop drukken, maar dat gaat geen effect hebben omdat de ontvanger niet geregistreerd staat in het systeem waarmee wij zo'n activatie uit kunnen voeren.

Je hebt de ontvanger als onderdeel van een direct online pakket/noodpakket, daarom heb ik de mensen van de afdeling die deze noodpakketten verzorgen nu verzocht om jouw smartcard alsnog te activeren. Helaas is deze afdeling nu niet aanwezig in verband met de kerstdagen, dit verzoek zal dus pas na de kerstdagen in behandeling worden genomen :slight_frown:

Heb je wel internet vanuit het direct online pakket? 

Badge

Bedankt voor de moeite. Jammer dat het niet gelukt is.

ik heb dit Digitenne kastje gekregen omdat mijn glasvezelkabel kapot is. 
slecht van de andere afdeling verstek heeft laten gaan. Maar goed, daar kan jij ook niets aan doen.

wij brengen de kerst wel door met de kpn-app en 4G…

 

Toch wil ik je fijne Feestdagen toewensen en nogmaals bedanken.👍🏻

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Alex.Gerda, ik hoop dat je ondanks dit toch hele fijne feestdagen zult hebben!