Beantwoord

Geen diensten en vervangende Digitenne heeft geen abonnement

  • 14 December 2021
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Wij hebben nu al een week geen diensten door een kabelprobleem buiten ons doen. Hierop hebben wij netjes een Digitenne kastje ontvangen en een 4g wifi kastje (wat overigens extreem slechte dekking heeft voor een huis met 2 verdiepingen, maar het is iets). Nu heeft het Digitenne kastje al sinds afgelopen zaterdag alleen NPO 1/2/3 omdat er geen abonnement actief is. We hebben nu al 3 keer gebeld en we krijgen telkens te horen dat dit tot 24 uur kan duren. 

Iemand hier die mij kan helpen?

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 14 December 2021, 15:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi, wat vervelend dat er zo'n lange onderbreking is. ( Markelo? )

Zou je je gegevens a.j.b. in je profiel hier willen zetten. Naam Postcode huisnummer woonplaats.

En van de Digitenne ook het CAS nummer (zie sticker) vermelden onder Pers. opmerkingen? 

Een moderator kan dan 'binnenshuis’ een seintje geven aan de juiste afdeling. Een moderator komt hier z.s.m. Dan is het handig als de gegevens er vast staan.

Bedankt voor de tip! Ik heb gelijk de informatie aangevuld.

Nee, niet in Markelo. Waarschijnlijk is er ergens vocht in de kabels gekomen zei de monteur. Dus gewoon pech. :frowning2:

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Sjan! Vervelend om te horen dat de noodoplossing niet goed werkt. Ik heb van onze kant de ontvanger een zetje gegeven en ik zie dat het basispakket daarop nu actief moet zijn. Zou je kunnen kijken of de zenders nu werken? Zo niet zou ik je willen vragen nog een keer naar zenders te zoeken en dan de ontvanger een half uurtje op Nederland 1 laten staan. Laat je weten of dit geholpen heeft?

Hi @Sjan! Vervelend om te horen dat de noodoplossing niet goed werkt. Ik heb van onze kant de ontvanger een zetje gegeven en ik zie dat het basispakket daarop nu actief moet zijn. Zou je kunnen kijken of de zenders nu werken? Zo niet zou ik je willen vragen nog een keer naar zenders te zoeken en dan de ontvanger een half uurtje op Nederland 1 laten staan. Laat je weten of dit geholpen heeft?

Top, nu werkt het. Hele erg bedankt. Toch apart dat de personen aan de telefoon dit niet voor elkaar krijgen.

Reputatie 7
Badge +17

@Sjan ik kan je niet direct zeggen waarom dat zo is. Wel kan ik je direct zeggen dat ik blij ben dat dit het in ieder geval weer doet. Mocht je toch nog een keer dezelfde melding krijgen kan je dat gewoon in dit topic laten weten. Voor andere zaken omtrent de storing wil ik je vragen om het contactnummer te gebruiken dat je vanuit het ticket gekregen hebt. :relaxed: