Beantwoord

Geen Digitenne signaal

  • 27 February 2019
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Goedenavond,

Na een tijdje fijn digitenne te hebben gekeken dient zich nu het volgende probleem aan.. Ik krijg bij het aanzetten van de tv de melding geen digitenne signaal. Ik heb alle stekkers er al uit en in gehad maar niks werkt.. De ontvanger uit en aan.. De antenne op verschillende plaatsen geprobeerd maar kwaliteit blijft 0%. Het lichtje van de antenne brand oranje. We hebben deze wel al jaren, kan ie defect zijn?
Alvast bedankt voor de reactie,
VVriendelijke groet, Sjoukje Kloosterman

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Kloostervrouw 28 February 2019, 15:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Sjoukje,

Wat vervelend dat de ontvanger aangeeft dat er op dit geen signaal wordt ontvangen. Het lijkt er inderdaad op dat de antenne defect is. Ik heb daarom zojuist een nieuwe toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe antenne in huis. Laat je mij weten of dit het probleem heeft verholpen?
Ik heb het zojuist kunnen verhelpen door de ontvanger terug te zetten naar fabrieksinstellingen en via een andere regio (Groningen ) de kanalen weer kunnen zoeken.
Toch bedankt! Moet ik de antenne retour sturen?
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat je het probleem al hebt kunnen verhelpen. Je mag de antenne in dat geval retour sturen of weigeren aan de deur.
Oke 👍

Reageer