Beantwoord

Geen RTL zenders op Digitenne basis abonnement

  • 29 July 2021
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik krijg geen RTL 4.5.6 op mijn Digitenne basis abonnement

icon

Beste antwoord door Hanna_ 31 July 2021, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Krijg je wel andere betaal- zenders?

Staat Basis abonnement op JA?

Krijg je de kanalen wel maar staat er “gecodeerd”? Of krijg je de kanaalnummers helemaal niet?

Ik zie dat het op nee staat, morgen even bellen met KPN, bedankt voor u reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @topydur ,

Een moderator kan ook een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

En zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @topydur, welkom. 

Krijg je wel andere betaal- zenders?

Staat Basis abonnement op JA?

Krijg je de kanalen wel maar staat er “gecodeerd”? Of krijg je de kanaalnummers helemaal niet?

Ben je er met mijn Collega's uitgekomen via de telefoon? Ik hoor graag of het gelukt is. Mocht je er niet uit komen, volg dan de instructies van @Noordzee op en geef even een seintje. 

Hallo @topydur ,

Een moderator kan ook een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

En zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1.