Beantwoord

Geen teletekst via Digitenne

  • 9 May 2019
  • 6 reacties
  • 1948 keer bekeken

Na bediening van de knop teletekst op de afstandsbediening digitenne krijg ik de mededeling "geen teletekst beschikbaar". Voor de omwisseling van het kastje werkte dit wel. Gebruik teletekst pagina 888 voor ondertiteling.
icon

Beste antwoord door PeterG 9 May 2019, 17:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Landslake welkom.

Vreemd. Het lijkt erop dat je nieuwe tuner nog niet de nieuwste software heeft geladen, de check op nieuwe updates gaat eenmaal per dag vanzelf als je hem aan laat staan, maar kan ook meteen via instellingen.
Laat je even weten of het is gelukt?
Na installatie van de nieuwe tuner werd meteen de nieuwste software update geïnstalleerd. Zal het nogmaals proberen via de instellingen. Het zal nog wel even duren, want ik doe dit voor mijn oudste zus en die woont niet naast de deur, vandaar. In ieder geval bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +16
Als zij de tuner aan laat staan dan komt de nieuwste update vanzelf.
Gebruik de teletekstknop op de afstandsbediening waar [Digitenne] op staat. Via de tv werkt het inderdaad niet meer (kwam ik 2 dagen terug bij een met scart verbonden tv achter).
Uitleg afstandsbediening Digitenne. Helemaal rechtsonder zit de TT-knop.

Mogelijk was ze een module gewend met de afst.bed. van de televisie zelf. Daarmee kan het niet meer.
Teletekst werkt weer! Wat er precies aan de hand was weet ik niet. Heb de suggestie van Giant2000 opgevolgd en wellicht was dat de oplossing van het probleem.
Bedankt voor het meedenken en een vriendelijke groet ook namens mijn zus
Reputatie 7
Badge +16
Graag gedaan!

Reageer