heb digitenne geruime tijd niet gebruikt en nu alleen kanaal 1 2 en 3 , mijn cas nummer is **
Admin: CAS ID verwijderd en opgeslagen in je profiel
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelheb digitenne geruime tijd niet gebruikt en nu alleen kanaal 1 2 en 3 , mijn cas nummer is **
Admin: CAS ID verwijderd en opgeslagen in je profiel
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Is ingevuld
Mooi, ik vermoed dat
Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1.
Thanx allemaal werkt weer , moest even weg had hem aan laten staan n nu ook commerciële
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.