Beantwoord

Hoe kan ik mijn Digitenne ontvanger omruilen voor insteekkaart?

  • 3 July 2023
  • 28 reacties
  • 467 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Volgende probleem.
Mijn Netflix van premium naar basic veranderen.

Heb ook nog geen insteekkaart ontvangen en geen reactie van een Moderator.
Maandag maar weer bellen naar de klantenservice.

 

Ik wil graag benadrukken dat ik erg teleurgesteld ben in KPN en geen vertrouwen meer heb in hun diensten.

Opnieuw heb ik een uur aan de telefoon gehangen met de klantenservice. Ik kreeg te horen dat ik mijn abonnement had gewijzigd, wat zeer teleurstellend is, aangezien ik niets heb gewijzigd.

De klantenservice kan mij niet vertellen wat er steeds misgaat. Uiteindelijk werd mij verteld dat mijn Netflix Basic-abonnement zou worden stopgezet en dat er een nieuw Netflix Premium-abonnement zou worden aangemaakt. Dit zou vandaag geregeld worden, maar helaas had ik 's avonds nog steeds geen toegang tot Netflix. Ik zal morgen opnieuw contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb besloten om Digitenne te laten voor wat het is. Ik heb geen vertrouwen meer dat KPN dit probleem nog naar tevredenheid kan oplossen!

Twee maanden later nog geen reactie mogen ontvangen van Moderator nog van klachten service.
Netflix was weer naar Basic gezet. Heb ongevraagd een tweede Digitenne en een niet werkend insteekkaart.

Erg teleurstellend!!