Beantwoord

Hoe kan ik mijn Digitenne ontvanger omruilen voor insteekkaart?

  • 3 July 2023
  • 28 reacties
  • 460 keer bekeken

Ik wil graag mijn Digitenne tuner omruilen voor een insteekkaart. Ik heb geprobeerd dit te doen via MijnKpn, maar ik kon niet vinden waar ik dat kon doen.

Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld en na bijna 15 minuten wachten kreeg ik een medewerker te spreken. Ik legde uit dat ik mijn tuner wilde omruilen voor een kaart. De medewerker heeft geprobeerd dit in het systeem te zetten, maar dit bleek niet te lukken.

De optie die ik kreeg was om de tuner te laten staan of een tweede abonnement af te sluiten met een insteekkaart. Ik vind het erg vervelend dat ik eerst een kwartier moet wachten en daarna een half uur met de medewerker aan de lijn ben. Dus na driekwartier kom ik tot de conclusie dat de medewerker het niet voor elkaar kreeg en ook niet met een goede oplossing kwam. Bovendien kon ik niet via een e-mail op de hoogte worden gebracht als er alsnog een oplossing zou zijn.

Kortom, ik ben teleurgesteld in KPN. 
Het positieve is dat ik in het verleden ook al eens problemen heb gehad en dat KPN toen wel met een goede oplossing is gekomen. Dus ik hou nog hoop.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 July 2023, 14:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Volgende probleem.
Mijn Netflix van premium naar basic veranderen.

Heb ook nog geen insteekkaart ontvangen en geen reactie van een Moderator.
Maandag maar weer bellen naar de klantenservice.

 

Ik wil graag benadrukken dat ik erg teleurgesteld ben in KPN en geen vertrouwen meer heb in hun diensten.

Opnieuw heb ik een uur aan de telefoon gehangen met de klantenservice. Ik kreeg te horen dat ik mijn abonnement had gewijzigd, wat zeer teleurstellend is, aangezien ik niets heb gewijzigd.

De klantenservice kan mij niet vertellen wat er steeds misgaat. Uiteindelijk werd mij verteld dat mijn Netflix Basic-abonnement zou worden stopgezet en dat er een nieuw Netflix Premium-abonnement zou worden aangemaakt. Dit zou vandaag geregeld worden, maar helaas had ik 's avonds nog steeds geen toegang tot Netflix. Ik zal morgen opnieuw contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb besloten om Digitenne te laten voor wat het is. Ik heb geen vertrouwen meer dat KPN dit probleem nog naar tevredenheid kan oplossen!

Twee maanden later nog geen reactie mogen ontvangen van Moderator nog van klachten service.
Netflix was weer naar Basic gezet. Heb ongevraagd een tweede Digitenne en een niet werkend insteekkaart.

Erg teleurstellend!!