Beantwoord

Ik heb mijn Digitenne opgezegd via een bedrijf die opzeggingen doet. Waarom gebeurt de verwerking niet.

  • 29 June 2020
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb mijn digitenne opgezegd op 18 meu

kan hier bewijs van suren.

Waarom is dit dan niet verwerkt??

Zie veel klachten en waarom ?????

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 June 2020, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik vrees dat je opgelicht bent. Of slachtoffer van phishing. Je hebt er, bij dat ‘bedrijf’, toch niet voor hoeven betalen, hè?

KPN neemt alleen opzeggingen aan via de klant zelf. (kpn.com/opzeggen of 0800-0402)

Mocht er wel een lopende opzegging in het systeem staan dan kan een KPN moderator dit nakijken bij je administratie. Daarvoor heeft ie wel je gegevens nodig. Ook klantnummer.

Dit alles kun je invullen in je forumprofiel, daar zijn de gegevens niet openbaar. Als je dat vast doet, en ze komen hier, kunnen ze direct kijken en effectief antwoorden.

Reputatie 7

KPN neemt alleen opzeggingen aan via de klant zelf. (kpn.com/opzeggen of 0800-0402)

 

Hallo Henk, welkom op het forum! Een opzegging moet in principe door de contractant zelf gedaan worden. Dit kan doorgegeven worden via telefoon op 0800-0402 (gratis), dit is ook de snelste manier. Alternatief kan het via de opzegpagina van de website, zoals Peter ook aangeeft. In dat geval nemen we binnen twee weken contact met je op om dit te regelen. Hoe het dan zit met die bedrijf waarmee je dit gedaan hebt durf ik zo niet te zeggen. Ik hoop inderdaad niet dat je hiervoor hebt moeten betalen. Maar als jij op dit moment nog geen bevestiging hebt dat de opzegging is ingevoerd dan is dit ook nog niet gebeurd. Neem dan ook alsnog telefonisch contact op, dan kan dit alsnog geregeld worden. Let er wel op dat we bij opzeggingen een maand opzegtermijn hanteren.Â