Beantwoord

Ik krijg een foutmelding bij het noodpakket Digitenne: E016-0

  • 18 November 2023
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb een noodpakket ontvangen voor een verhuizing. Nu is de order gewijzigd naar een dsl verbinding en kreeg ik een mail om het noodpakket terug te sturen. Volgens klantenservice kon ik dat als niet verzonden beschouwen, maar krijg nu toch de foutmelding E016-0.

Kan iemand me helpen het weer te activeren? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 November 2023, 20:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Pulley ,

Dat is niet zo eenvoudig, want de backoffice moet dat nummer activeren. 

Een moderator wil dat voor jou uitzetten bij de backoffice. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Maar het is momenteel best druk op het forum. Dat gaat zo een dag of vijf duren. Sneller is om maandag vanaf 8.00 te bellen met 0800-0402.

 

Tot die tijd kun je wel kijken naar vier NPO-zenders en twee regionale zenders. 

 

Het profiel heeft de informatie als het goed is. Maar als het sowieso 5 dagen kan duren bel ik maandag wel even. Bedankt voor de reactie. 

Reageer