Beantwoord

Ik ontvang geen commerciële zenders meer

  • 13 September 2021
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Hallo,

Mijn CAS nummer is ***. Ik ontvang geen commerciële zenders meer. Kunnen jullie een pulse sturen KPN? Alvast hartelijk dank!

 

Admin: CAS-ID verborgen

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 September 2021, 09:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @CarolineBuitenhuis ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. 

Wil je de ontvanger alvast aanzetten op NPO1 ? 

De TV kan eventueel uitgezet worden. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @CarolineBuitenhuis. Welkom op het KPN Forum. Ik heb zojuist jouw ontvanger een refresh gegeven. Laat je weten of je weer alle commerciële zenders kan bekijken?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @CarolineBuitenhuis. Welkom op het KPN Forum. Ik heb zojuist jouw ontvanger een refresh gegeven. Laat je weten of je weer alle commerciële zenders kan bekijken?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je weer naar alle zenders kan kijken. Als dit niet het geval is weet je mij te vinden!:relaxed: