Beantwoord

Ik zou graag nieuwe antennes ontvangen

  • 26 August 2023
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb steeds meer problemen met verstoorde ontvangst van digitenne op onze 2 ontvangers. Na wat lezen op internet blijken we verouderde antennes te hebben, de funke v4 en een nog oudere, destijds door kpn geleverd.

de modernere antennes zijn minder storingsgevoelig begrijp ik, ik zou deze nieuwe graag ontvangen (2x) hoe is dat te regelen?

 

vriendelijke groet, Bas

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 August 2023, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bas Br. ,

Jij hebt inderdaad verouderde antennes. Een moderator kan jou nieuwe antennes sturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Dank voor de reactie, ik heb mijn profiel zojuist aangevuld.

 

hartelijke groet, Bas

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bas Br., welkom op ons forum!
Ik zie dat Noordzee je al goed geholpen heeft! Ik heb het verzoek voor je ingediend, je krijgt hier nog bericht over!

Dank voor de snelle (re)actie!  Dat is nog eens service!
 

Gisteren zijn de nieuwe antennes al bezorgd, we zijn de eerste nu aan het testen! De eerste ervaringen zijn goed !

Reputatie 7
Badge +28

Fijn @Bas Br. 👍

Reputatie 7
Badge +12

Dank voor de snelle (re)actie!  Dat is nog eens service!
 

Gisteren zijn de nieuwe antennes al bezorgd, we zijn de eerste nu aan het testen! De eerste ervaringen zijn goed !

Fijn om te horen @Bas Br. en ook bedankt dat je dit nog even hebt laten weten!