Beantwoord

Incasso wil niet lukken

  • 11 December 2020
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

ZeerĀ Irritant dat je nergens een E mail adres kunt vinden om je vraag even te stellen en hopenlijk antwoord krijgt.

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 December 2020, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Telkens weer stuurt U een mail dat inkasso niet uitgevoerd kan worden,betr. digitenne abonnement, omdat rekening nummer nietĀ klopt, dit is wel juist, willen jullie de inkasso nog eens goed nakijken en opnieuw proberen, heb geen trek elke maand dit handmatig te moeten doen.

Ā 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ā 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @HaVaHaĀ ,

KPN is inderdaad niet per e-mail te bereiken.Ā 

Ā 

KPN is voor het regelen of wijzigen van een automatische incasso wel gewoon bereikbaar perĀ telefoon : 0800 - 0402.Ā 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken.Ā 

Ā 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief. Ā 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Ā 

Kies een onderwerp.

Tik danĀ op Ā : Ik heb een andere vraagĀ 

(en danĀ helemaal naar beneden scrollen)Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @HaVaHa, welkom! Is het je nog gelukt om contact te krijgen met behulp van het bericht van Noordzee? Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.Ā