Beantwoord

Ingangsdatum Digitenne veranderen, staat nu op 13 augustus

  • 10 August 2021
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Bij de bestelling van Digitenne kun je geen ingangsdatum aangeven. Desgevraagd antwoordde de klantenservice dat het abonnement ingaat als je de apparatuur aansluit. Nu blijkt uit de overeenkomst dat KPN de ingangsdatum eenzijdig heeft bepaald op 13 augustus.!? Mijn Ziggo abonnement loopt pas af op 5 september. Hoe kan ik de ingangsdatum aanpassen?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 August 2021, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Uskleineoma, welkom hier. 

Ik heb de datum voor je aangepast naar 3 september, in het weekend kan ik het namelijk niet inplannen. Vind je het ok zo? 

Dat is prima. Het abonnement gaat in op 3 september. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Uskleineoma, welkom hier. 

Ik heb de datum voor je aangepast naar 3 september, in het weekend kan ik het namelijk niet inplannen. Vind je het ok zo? 

Dat is prima. Het abonnement gaat in op 3 september. Bedankt!

Graag gedaan!Â