Beantwoord

Inleveren Digitenne-ontvanger na opzeggen

  • 6 September 2019
  • 4 reacties
  • 529 keer bekeken

Ik heb mijn digitenne opgezegd omdat mijn caravan in de stalling staat in Spanje maar nu kan ik hem niet inleveren bij kpn volgend jaar komt caravan weer terug en dacht hem dan weer te gebruiken in NL niet gedacht dat digitenne ingeleverd moest worden,wat nu te doen

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Joran 7 September 2019, 13:52

Bekijk origineel

4 reacties

Maar wat doet die ontvanger van KPN in Spanje??? Dáár is het hele Digitenne-netwerk niet in de lucht.

Gebruik je ethertelevisie alleen in Spanje schaf dan gewoon een ontvangertje aan. Ze zijn er voor rond € 30 ( http://amazon.de ). In Spanje zelf liggen ze gewoon in de electronicawinkel. En houd die Digitenne-ontvanger in Nederland.

Er zal hier nog een KPN moderator komen.
Heb je al je gegevens (minimaal naam, postcode/huisnummer, klantnummer) ingevuld op het forumprofiel?
Het klopt dat de digiontvanger geen nut heeft in Spanje maar lag altijd in de caravan en ben vergeten om het er uit te halen, en de vraag was dan ook wat de evt kosten zouden zijn bij opzegging nu ik hem niet kan inleveren
Reputatie 7
Badge +28
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


de vraag was dan ook wat de evt kosten zouden zijn bij opzegging nu ik hem niet kan inleveren


Heb je een abonnement op interactieve TV: Dan betaal je nu waarschijnlijk 5 euro per maand voor de huur van de ontvanger. Kan ook gratis zijn bij een bepaalde abonnementsvorm, maar die kans is kleiner.
Heb je alleen Digitenne? Dan betaal je 17 euro per maand.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Bing, dat is balen! Zeker als de caravan nu in Spanje is gestald 😞

Omdat de ontvanger in bruikleen is verwachten we die inderdaad terug. Of er kosten in rekening gebracht gaan worden weet ik niet, maar je ontvangt automatisch bericht over dit proces als de ontvanger niet terug wordt gestuurd. Zo staat het in de algemene voorwaarden:

Algemene voorwaarden voor KPN Televisie | KPN
21.2 Gehuurde of geleende apparatuur teruggeven bij beëindiging van uw abonnement Is uw overeenkomst beëindigd? Dan moet u de gehuurde of geleende apparaten binnen een maand onbeschadigd aan ons teruggeven. Hoe u apparatuur terugstuurt, vindt u op de website. Doet u dit niet, dan kunnen we u de maandelijkse huurkosten in rekening brengen totdat u de apparatuur alsnog hebt teruggestuurd. Hebt u de apparaten 3 maanden na beëindiging van de overeenkomst nog steeds niet teruggestuurd? Dan kunnen we de vervangingswaarde in rekening brengen.


Wat de kosten precies worden weet ik niet. De Digitenne ontvangers zijn niet heel prijzig en het volledige bedrag zal ook niet in rekening gebracht worden. Ik denk dat het wel meevalt, maar wacht het bericht over retourneren even af.

Reageer