Beantwoord

Insteekkaart Digitenne aanvragen lukt niet via de klantenservice of KPN website

  • 22 September 2023
  • 10 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik heb al jaren een Digitenne abonnement bij KPN. Nu ben ik van plan een nieuwe tv aan te schaffen en zou graag alleen een insteekkaart willen bestellen. Via de site en de klantenservice lukt het mij niet.

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 September 2023, 16:06

Bekijk origineel

10 reacties

Hoi, Anneke. 

Let er wel op dat je een tv aanschaft die werkt met de module. Bijvoorbeeld Samsung werkt er niet mee. Tenzij je 'm in Duitsland koopt. Maar dan heb je weer problemen met de niet-Nederlandse app store.

Checker voor merken en modellen die werken met de module.

https://digitenne.kpn.com/insteekkaart/

Een module kan alleen aangevraagt via de telefonische helpdesk 0800-0402.

En waarom geen interactieve tv, wat kpn tegenwoordig KPN TV noemt?

Ik had al op die site gekeken, maar dan kom je toch weer op de bestelling van een nieuw abonnement en niet alleen een insteekkaart

 

Als ik eventueel (om te beginnen) voor mijn internet en vast bellen overstap op kpn, kan ik dan mijn huidige email adres van online houden?

Als ik eventueel (om te beginnen) voor mijn internet en vast bellen overstap op kpn, kan ik dan mijn huidige email adres van online houden?

Nee. Online is een zelfstandige provider. Geen abonnement daar is geen email van online. Overigens dienen ze het nog wel 6 maanden aan te bieden opdat je voldoende tijd hebt overal je nieuwe email in te vullen danwel in te wijzigen. Je krijgt bij kpn een @kpnmail.nl adres.

Online heeft ook een televisiedienst. Dat is goedkoper dan Online internet + Digitenne voor televisie. Online televisie € 9,50 (exclusief het internet). Digitenne € 18,--

Online televisie werkt niet met een module. Maar kan wel met een app in de smart-tv. Of een losse box.

Ik had al op die site gekeken, maar dan kom je toch weer op de bestelling van een nieuw abonnement en niet alleen een insteekkaart

En wat ik vermeldde:

PeterG schreef:

Een module kan alleen aangevraagt via de telefonische helpdesk 0800-0402.

Nota Bene. Digitenne is de duurste manier om tv te kijken.

Peter, in ieder geval bedankt voor de info.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Anneke van Zon, welkom hier. 

Fijn dat je al op weg bent geholpen, allemaal prima opties. Wat het bestellen van alleen Digitenne betreft, vermoed ik dat je op de bestelpagina zat voor internet. Digitenne heeft een eigen bestelpagina ,mocht je dat nog interessant vinden. 

Digitenne heeft een eigen bestelpagina ,mocht je dat nog interessant vinden. 

Dat werkt alleen als je Digitenne Only wilt bestellen en nog niets hebt, @Alex_P .

Op die bestelpagina namelijk:

Heb je al tv van KPN? Dan is Digitenne nog voordeliger. Je betaalt namelijk alleen 5,- per maand voor de huur van de insteekkaart of de tuner. Bestellen doe je via MijnKPN of in de MijnKPN app.

Voor bijbestellen van digitenne wordt je verwezen naar MijnKPN (ook als je al interactieve tv hebt), maar dan is kiezen voor een module onmogelijk. Nog steeds.

(kan het momenteel niet nagaan. De link TV ontvangers aanpassen in MijnKPN gooit me er steeds uit!)

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Anneke van Zon ,

Op dit moment lukt de omruil van een ontvanger voor een insteekkaart normaal gesproken wel via 0800-0402.  (Net nog gecheckt bij de moderators.) 

Of je gaat voor de tweede optie. Dan zou @Alex_P voor jou de omruil in gang kunnen zetten. Maar dan zou je daar heel duidelijk opdracht voor moeten geven. 

Reputatie 7
Badge +24

Digitenne heeft een eigen bestelpagina ,mocht je dat nog interessant vinden. 

Dat werkt alleen als je Digitenne Only wilt bestellen en nog niets hebt, @Alex_P .

Ik dacht even dat de TS dit wilde. 

Hallo @Anneke van Zon ,

Op dit moment lukt de omruil van een ontvanger voor een insteekkaart normaal gesproken wel via 0800-0402.  (Net nog gecheckt bij de moderators.) 

Of je gaat voor de tweede optie. Dan zou @Alex_P voor jou de omruil in gang kunnen zetten. Maar dan zou je daar heel duidelijk opdracht voor moeten geven. 

Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Bellen met 0800 0402 is uiteraard sneller. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Anneke van Zon ,

Op dit moment lukt de omruil van een ontvanger voor een insteekkaart normaal gesproken wel via 0800-0402.  (Net nog gecheckt bij de moderators.) 

Of je gaat voor de tweede optie. Dan zou @Alex_P voor jou de omruil in gang kunnen zetten. Maar dan zou je daar heel duidelijk opdracht voor moeten geven. 

@Anneke van Zon 

Is de omruil nog gelukt via 0800-0402? 

Reageer