Vraag

Is er iemand die een opname kan en wil maken van het uitschakelen van analoge TV?

  • 7 April 2019
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Met camcorder, analoge HDD(/DVD) recorder, foto camera, phone???
Graaq plaatsen op YouTube.

Voorbaat dank!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik denk dat je hier wat toelichting bij moet geven, welke analoge TV heb je het over ?
Alleen ziggo heeft dat nog gedeeltelijk, KPN iig niet toch ?

De afschakeling van de analoge ether TV ligt al weer heel wat jaren achter ons , 10 december 2006.
Volgens mij bedoeld Adam88 uitschakelen van Digitenne DVB-T maar ik kan het mis hebben.
Dat is ook Digitaal niet analoog. Ziggo heeftt inderdaad nog deels analoog via de kabel. Telfort heeft dit nog via glasvezel naast DVB-C dat wordt dit jaar afgebouwd.
Volgens mij bedoeld Adam88 uitschakelen van Digitenne DVB-T maar ik kan het mis hebben.
Dat is ook Digitaal niet analoog. Ziggo heeftt inderdaad nog deels analoog via de kabel. Telfort heeft dit nog via glasvezel naast DVB-C dat wordt dit jaar afgebouwd.

Inderdaad, dit heeft @adam88 een paar maanden geleden ook gevraagd, begin februari bij de omschakeling in Gelderland etc.
Hij wil graag het moment op beeld hebben dat Digitenne versie 1 uit de lucht gaat en de daar op volgende beelden.