Beantwoord

Kan Digitenne niet opzeggen omdat ik CAS-nummer niet in kan vullen

  • 18 November 2021
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,Ik heb twee digitene ontvangers en wil er een opzeggen maar het lukt niet via mijn kpn omda ik het cas-nummer niet in kan vullen. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 November 2021, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Vervelend. Vul u profiel aan met gegevens en in het veld opmerkingen het nummer van het kastje dat u wilt opzeggen. Dan zullen medewerkers van KPN binnen enkele dagen voor u aan de slag gaan. Chatten met KPN via de site kan ook als u dat liever heeft.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bert 1955 ,

Als het opzeggen niet lukt in MijnKPN, dan kun je beter bellen of chatten.

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)